در قالب اردوی راهیان پیشرفت صورت گرفت؛

بازدید دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از اماکن صنعتی مازندران + تصاویر

ساری-در قالب اردو‌های علمی-فرهنگی راهیان پیشرفت، دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه علم و صنعت ایران از اماکن صنعتی استان مازندران شامل نیروگاه شهید سلیمی و فولاد ماشین نکا، ایران صدرا و حفاری شمال بهشهر بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۶۶۴۵۴
|
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران ، در قالب اردو‌های علمی فرهنگی راهیان پیشرفت در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران، دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه علم و صنعت ایران از اماکن صنعتی مازندران شامل نیروگاه شهید سلیمی و فولاد ماشین نکا، ایران صدرا و حفاری شمال بهشهر بازدید کردند.

در بازدید‌ها اساتید و کارشناسان مربوط در حوزه حضور داشتند که طی آن دانشجویان از نزدیک با بخش‌های مختلف مراکز آشنا و از توضیحات و راهنمایی‌های کارشناسان بهره‌مند گردیدند.

ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه با تکیه بر توان متخصصین داخلی، حفظ هویت ملی و ارزش‌های به جای مانده از پیشینیان، معرفی دستاورد‌های علمی و فرهنگی کشور، تعامل و ارتباط نزدیک میان دانشجویان و دانشگاهیان با مراکز صنعتی، اقتصادی، تحقیقاتی و علمی کشور، زمینه سازی برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و تجلی بخشیدن به اراده و عزم راسخ «ما می‌توانیم»، تقویت روحیه خودباوری،  از مهم‌ترین اهداف راهیان پیشرفت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها