مسئول بسیج کارگری سپاه کربلا:

حمایت از شرکت تولیدی ذوب آهن سوادکوه از اولویت‌های سازمان بسیج کارگری است

ساری-مسئول بسیج کارگری سپاه کربلا گفت:حمایت از شرکت‌های تولیدی به ویژه ذوب آهن سوادکوه از اولویت برنامه‌های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا است.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۸۴
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با یوسفیان مدیرعامل ذوب آهن سوادکوه دیدار کرد.

حمایت از شرکت تولیدی ذوب آهن سوادکوه از اولولیت‌های سازمان بسیج کارگری است
سید جواد حسینیان در این دیدار حمایت از شرکت‌های تولیدی به ویژه ذوب آهن سوادکوه را  از اولویت برنامه‌های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا دانست و گفت:از زمان حضور ذوب آهن در مازندران مشکلات کارگری و ایمنی معادن زغالسنگ سوادکوه کاهش یافته و رویکرد مثبت شرکت پیشرو معادن در میان سایر مجموعه‌های تولیدی استان مازندران مثال زدنی است. 

 مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران  افزود: برنامه جهاد تبیین را باید از شرکت‌های تولیدی آغاز کرد و بر اساس بیانات رهبری معظم انقلاب باید جهاد تبیین در همه ابعاد عنوان شود و این مسیر میسر نمی شود مگر با *سالت آشنایی مردم از دستاورد‌های تولیدی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران.

حسینیان در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت ذوب آهن سوادکوه از زمان حضور مهندس یوسفیان و همراهی اعضای هیئت مدیره، عملکرد خیلی خوبی را در مباحث مختلف رسیدگی به معیشت کارگران، رویکرد افزایش تولید و کارگاه‌های تولیدی، مباحث فرهنگی و ورزشی، کمک به اقشار آسیب دیده جامعه تحت پوشش کمیته امداد و اشتغال این افراد داشته و یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که همان اشتغال جوانان است بسیار خوب درخشیده و ما از این قبیل شرکت‌های تولیدی حمایت میکنیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها