ساری- مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت : در عرصه اقتصادی باید بر جوانان مستعد و نخبه تکیه کرد تا شکوفایی اقتصادی با سرعت بیشتری به ثمر بنشیند.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۳۰
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

اتکا به جوانان نخبه موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جلسه فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ساری با حضور سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در سالن جلسات شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران در ساری برگزار شد.

اتکا به جوانان نخبه موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

حسینیان در این جلسه گفت: همه ما باید قدر مردم انقلابی را بدانیم و درصدد حل مشکلات قشر محروم جامعه بخصوص قشر زحمتکش کارگر که همیشه مدافع نظام بوده‌اند و درعرصه‌های مختلف دینی و مذهبی حضور داشته‌اند باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به اینکه مسئولان وظیفه دارند به راه‌های برون رفت که در مسائل اقتصادی مطرح شده است مثل اقتصاد مقاومتی و درون‌زا بپردازند، افزود:همه باید به مشکلات اصلی جامعه مثل اشتغال، صنعت، میزان توان خرید مردم در بازار، جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها بپردازند و در مسائل اقتصادی باید دست واسطه‌ها را قطع نمایند.

حسینیان راه مقابله با این بحران‌ها را اقتصاد مقاومتی وعدم وابستگی به دشمن دانست و ادامه داد: دشمنی که خود بوجود آورنده این مشکلات بوده چگونه می‌توان به آن  امید داشت که این مشکلات به دست آن‌ها حل شود.

اتکا به جوانان نخبه موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اضافه کرد: وقتی مردم مشکلاتشان را حل شده بیابند و کارخانه‌ها روی خط تولید بچرخند، مردم متوجه می‌شوند که ما در حال رشد هستیم.

حسینیان در ادامه با تاکید بر اینکه امروز عزت مسئولان وابسته به عزت مردم است، خاطرنشان کرد: مردم همیشه حاضر در صحنه، پای نظام هستند و از رهبری تبعیت می‌کنند و اگر فتنه‌گران دوباره فتنه کنند مردم ۹ دی دیگری خواهند آفرید.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به اینکه در سرزمین ما منابع خدادادی، جوانان مستعد، مومن و انقلابی و توانمندی وجود دارد که باید نقطه اتکا باشند، افزود:همان گونه که در عرصه دفاع نظامی و جنگ سخت به جوانان تکیه واعتماد شد و پیروزی‌های بزرگی را خلق نمودند، در عرصه اقتصادی هم باید بر همین جوانان مستعد و نخبه تکیه کرد تا شکوفایی اقتصادی با سرعت بیشتری به ثمر بنشیند.

اتکا به جوانان نخبه موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

 حسینیان در پایان سخنان خود اشاره ای هم به پیام اخیر یکی از سران فتنه کرد و  ضمن محکوم کردن توهین این فرد معلوم الحال فتنه ۸۸ به سردار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، خواستار برخورد جدی و سریع دستگاه‌های مربوطه با این جریان برانداز و معاند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها