ساری-مسئول بسیج ‌کارگران و کارخانجات مازندران گفت: احیای کارخانه‌های تعطیل ونیمه تعطیل به طور جدی در دستورکار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۳۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران  از کارخانه نیمه تعطیل تراورس در سوادکوه، بازدید کرد.

حسینیان در حاشیه این بازدید به خبرنگار بسیج در این شهرستان گفت: احیای کارخانه‌های تعطیل ونیمه تعطیل و راه اندازی خط‌های تولید به طور جدی در دستورکار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات قرار دارد.

وی، با اشاره بر تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص تسریع جهش تولید در کشور، تصریح کرد: دولت سیزدهم با عزم جدی پیگیر احیای صنایع تولیدی در سراسر کشور است.

گفتنی است این کارخانه بزرگترین کارخانه تولید و اشباع ریل بند (با مواد نفتی) ایران در شیرگاه سوادکوه استان مازندران قرار دارد.

کارخانه اشباع تراورس حدود ۱۷۰۰۰ متر مربع سوله مسقف دارد که بر روی حدود ۱۰ هکتار زمین بنا شده است و تا دهه ۷۰ تنها کارخانه اشباع تراورس در کشور بود که با ورود تراورس‌های بتنی رفته رفته از رونق افتاد. در کارخانه تراورس چوب زیرساخت‌های مناسب برای تغییر کاربری صنایع مختلف تولید می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها