گزارش تصویری/

مسئول بسیج کارگری سپاه کربلا از واحدهای تولیدی و صنعتی در سوادکوه بازدید کرد

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با هدف بررسی میدانی موانع تولید، از چند واحد تولیدی و صنعتی در سوادکوه بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۸۷
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا بعدازظهر امروز  با هدف بررسی میدانی موانع تولید، از چند واحد تولیدی و صنعتی در سوادکوه به همراه مدیران مرتبط بازدید کرد.

حسینیان  از واحد تولید تیسا گوشت بازدید کرد و مسائل و موانع موجود در مسیر تولید این کارخانه را جویا شد.

به گفته مدیران واحد تولیدی تیسا گوشت تولیدکننده انواع سوسیس، همبرگر و کالباس، در زمینی با مساحت ۳۲۰۰ مترمربع و حجم سرمایه گذاری ۵۸ میلیارد ریال، با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰ تن احداث و به بهره برداری رسیده که برای ۲۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

حسینیان در ادامه از شرکت‌های تولیدی وحید لوله، گیشا روغن، به منظور بررسی روند فعالیت تولید، میزان و ارائه راهکار‌های لازم برای توسعه وضعیت موجود این واحد‌های تولیدی بازدید کرد.

حسینیان در این حاشیه این بازدیدها در گفتگو با خبرنگار بسیج در سوادکوه گفت: بسیج و سپاه با تمام توان از واحد‌های تولیدی که شرایط لازم برای تبدیل شدن به واحد‌های دانش بنیان بمنظور استفاده از فناوری روز را دارند، حمایت می‌کند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا افزود: با توجه به دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری در اهمیت نقش صنایع کوچک و متوسط در تقویت اقتصاد کشور و قطع وابستگی‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، کمک به احیاء و فعالیت واحد‌های راکد از ضروریات توسعه صنعت بشمار می‌رود.

گفتنی است، فرمانده حوزه کارگری شهرستان سوادکوه، و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان، جمعی از مدیران ستادی و استانی در این بازدید، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان را همراهی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها