مسئول سازمان بسیج اصناف کشور:

با تلاش بسیج تعداد قابل توجهی از کارگاه‌های بزرگ تولیدی به چرخه تولید بازگشتند

حسن پور با تاکید براینکه نباید کارگاه ها و کارخانجات تولیدی تعطیل داشته باشیم، گفت: با تلاش بسیج امسال بخش قابل توجهی از کارگاه های بزرگ تولیدی به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۱۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همایش روز قشر بسیج اصناف با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، دکتر بادامچیان مسئول هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف کشور و مسئولین و نمایندگان دستگاه‌های اقتصادی استان، مدیران کانون‌های بسیج اصناف مازندران و روسای صنف‌ها که با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف و اثرگذاری، چون نشست تخصصی و نخبگانی بازاریان، نهضت کمک‌های مومنانه با اهدای بسته‌های معیشتی و حمایتی، آغاز رزمایش و پویش مومنانه کسبه حسینی با هدف احسان و دستگیری آحاد بازاریان خیر و نیکوکار از نیازمندان و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا همراه بود، در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد.

خبر

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا با اشاره به ماموریت‌های بسیج اصناف گفت: بسیج اصناف کشور دو ماموریت داخلی و بین المللی دارد که در ماموریت داخلی حمایت از تولید داخلی در دستور کار جدی این سازمان است.

حسن پور رفع موانع تولید در بخش بازارسازی و بازاریابی و نیز رفع موانع در بانک‌ها که در بخش تولید بوجود آمده، را ماموریت داخلی دیگری از بسیج اصناف هم برشمرد و افزود: شعار چهارده ساله رهبر معظم انقلاب در بخش اقتصادی و تولید است و سازمان بسیج حمایت از تولید داخل را در تمامی سطوح به ویژه بخش اصناف به طور جدی دنبال می‌کند.

مسئول بسیج اصناف در ادامه با تاکید براینکه نباید کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی تعطیل داشته باشیم، خاطرنشان کرد: با تلاش بسیج امسال بخش قابل توجهی از کارگاه‌های بزرگ تولیدی به چرخه تولید بازگشتند.

وی با بیان این مطلب که اشتغال افرینی و رفع موانع تولید از مهمترین وظایف سازمان است، اضافه کرد: دولت سیزدهم، باید بازو‌های امین در بخش خصوصی داشته باشد و بدون بخش خصوصی امین نمیتواند قدمی بردارد از همین رو  ایجاد شبکه‌های امین در همه سطوح، اعم از تولید کننده، مصرف کننده، توزیع کننده و بخش تجارت، مهم‌ترین ماموریت اصلی سازمان بسیج اصناف در بخش داخل است.
خبر
مسئول بسیج اصناف کشور درادامه سخنان خود به تشریح ماموریت این سازمان در حوزه بین الملل هم پرداخت و گفت:اگر تولیدات را در بازار بین المللی عرضه نکنیم سرمایه ما هدر خواهد رفت.

حسن پور گفت:کشور‌های مقاومت و کشور‌های همسایه به عنوان اولویت‌های صادرات در بخش تولیدات هستند. در سازمان بسیج اصناف میز روسیه، قطر و جام جهانی، تشکیل و فرصت مناسبی برای عرضه تولیدات فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های قرارگاه شهید امانی هم اشاره کرد و گفت: کمک به دولت فرمان رهبر معظم انقلاب است.

حسن پور با اعلام اینکه در استان مازندران  پویشی به نام پویش کسبه حسینی راه اندازی شده است، افزود:در مسئله کرونا، وقتی در کشور ماسک کمیاب شد و ماسک دزدی در دنیا اتفاق افتاد فقط در مازندران ۵۰۰ کارگاه تولید ماسک ایجاد شد، و در حال حاضر ایران صادرکننده ماسک و دستگاه اکسیژن ساز است.

مسئول بسیج اصناف مردمی سازی اقتصاد را مهم دانست و اضافه کرد:ریزدگرد‌ها یکی از معضلات کشورهابه ویژه کشور ایران است که حتی استان شمالی را هم درگیر کرد از همین رو بسیج ازیک  شرکت دانش بنیان حمایت تا مالچی که مناسب و سازگار با محیط زسیت را تولید و به زودی با همکاری دستگاه‌های متولی این معضل هم حل شود.

وی در پایان سخنان خود به پیاده روی اربعین حسینی هم اشاره کرد و گفت: کاروان جهادی تخصصی در عموئ شماره یک مسیر نجف به کربلا مستقر می‌شوند تا به موکب داران عراقی در بخش فنی خدمات بدهند که ۲۰ نفر از تعمیرکاران و فنی کاران، مازندران برای خدمات دهی به موکب داران عرقی اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها