ساری-مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه کربلا افزود: بسیج صداقت خود را در همه عرصه به مردم ثابت کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۲۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همایش روز قشر بسیج اصناف با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دکتر حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، دکتر بادامچیان مسئول هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف کشور و مسئولین و نمایندگان دستگاه‌های اقتصادی استان، مدیران کانون‌های بسیج اصناف مازندران و روسای صنف‌ها که با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف و اثرگذاری، چون نشست تخصصی و نخبگانی بازاریان، نهضت کمک‌های مومنانه با اهدای بسته‌های معیشتی و حمایتی، آغاز رزمایش و پویش مومنانه کسبه حسینی با هدف احسان و دستگیری آحاد بازاریان خیر و نیکوکار از نیازمندان و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا همراه بود، در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد.

خبر

سرهنگ ابراهیمی مسئول بسیج اصناف سپاه کربلا در این همایش ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه شهدای اصناف با اشاره به ماموریت سازمان بسیج اصناف در طرح شهید امانی گفت: همکاری با مدیران و دستگاه های اداری و اجرایی با حضور بسیجیان از ماموریت های بسیج اصناف بود.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه کربلا با بیان این مطلب که کار بسیج در عرصه بازرسی و نظارت در بازار کاری تازه و نوپایی بوده است افزود: بسیج صداقت خود را در همه عرصه به مردم ثابت کرده است.

سرهنگ ابراهیمی در ادامه با اشاره به مشکلات و معیشت بارزسان بسیجی، خاطرنشان کرد: مسئولان همت کنند تا مشکلات این قشر نیز برطرف شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف مازندران، با قدردانی از همه مسئولان و متولیان اقتصادی حاضر در این همایش، اضافه کرد: پویش کسبه حسینی و رزمایش عاشقان ثارالله در گلزار شهدای گمنام ساری برگزار و تمام شهرستان ها این پویش کسبه حسینی را  در قالب کمک مومنانه از اول محرم تا به امروز برگزار کردند.

سرهنگ ابراهیمی درپایان سخنان خود تاکید کرد: پویایی اصناف در جامعه موجب رونق و رشد اقتصادی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها