با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهوری؛

برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی و نکوداشت ۳۰ شهید کارمند رودسر

مراسم سالگرد شهادت شهید علی اخوین انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی وی و نیز نکوداشت ۳۰ شهید کارمند رودسر با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهوری، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد شهدا این شهرستان، برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۰۱
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

معاون امور مجلس رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت تنها استاندار شهید کشور و معاونش و همچنین ۳۰ شهید کارمند رودسر گفت: شهیدان مهندس علی انصاری و علیرضا نورانی نمونه بارز و کامل مدیرانی در تراز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.
 سید محمد حسینی افزود: سابقه آشنایی شهید انصاری با امام خمینی (ره) به ۱۵ خرداد سال ۴۲ باز می‌گردد و در ادامه مسیر در سنگر خدمت به مردم خدمات شایانی ارائه کرد.
وی با بیان اینکه ۴۱ سال از زمان شهادت شهیدان انصاری و نورانی به دست منافقان کوردل می‌گذرد گفت: مردم پس از گذشت سال‌ها باز هم به یاد این ۲ شهید و دیگر شهدای کارمند در مراسم حضوری پرشور دارند و این نشانه قدرشناسی ملت از جانفشانی شهدا است.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه اهمیت گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: فرهنگ ناب ایثار و شهادت باید همیشه زنده باشد تا در مسیر درست حرکت کنیم و امروز شاهد صدوراین فرهنگ و الگو به کشور‌های اسلامی دیگر هستیم که نمونه بارز آن در کشور‌های جبهه مقاومت است.
سید محمد حسینی با تاکید بر لزوم همگرایی و وفاق بیشتر بین مردم و مسؤولان در اجرایی شدن اهداف دولت تصریح کرد: دولت ضمن برخورد و مبارزه با مفاسد در جامعه تلاش می‌کند تا کار‌ها انجام و موانع برطرف شود.
وی به تلاش دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: آنان با ایجاد یک امپراطوری بزرگ رسانه‌ای با تبلیغات منفی در جهت سیاه نمایی در کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و می‌خواهند از این طریق دستاورد‌های نظام را کمرنگ جلوه دهند.
منافقان کوردل شهیدان انصاری و نورانی را در سال ۱۳۶۰ در خیابان لاکانی رشت به شهادت رساندند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار