فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

تاکنون ۶۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان یزدی توزیع شده است

زارع کمالی گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی، فرهنگی و سلامت در قالب رزمایش‌های خدمت مومنانه بین نیازمندان استان یزد توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۹۰
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در حاشیه رزمایش نهضت خدمات مومنانه استان یزد، گفت: از زمان شیوع کرونا به پیروی از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی، استان یزد نیز همراه با استان‌های دیگر اقدام به برگزاری این رزمایش کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۴ مرحله از رزمایش نهضت خدمات مومنانه در استان یزد برگزار شده است، گفت: در این رزمایش‌ها تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی، فرهنگی و سلامت بین مردم نیازمند استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: امروز هم در بیست و پنجمین مرحله رزمایش نهضت خدمات مومنانه استان، به مناسبت دهه امامت و ولایت بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی توسط جهادگران بسیجی و خیرین جهادگر بسیجی تهیه شده که در طول دهه به دست نیازمندان می‌رسد.

زارع کمالی یادآور شد: بحث پخت غذای گرم، مرمت و ساخت خانه محرومین، ویزیت رایگان نیازمندان و آزادسازی زندانیانی از اقداماتی است که در طول دهه امامت و ولایت در استان یزد انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات