خبرهای داغ:
مسئول پایگاه مقاومت شهیده گنجی بهار خبر داد

تهیه جهیزیه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط بسیجیان پایگاه شهیده گنجی بهار

همدان-مسئول پایگاه مقاومت شهیده گنجی بهار از توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۰۲
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

طوبی بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: همزمان با هفته ازدواج و دهه ولایت و امامت، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و توزیع بسته‌های معیشتی به همت خیرین بسیجی روستای گنج تپه و خادمیاران رضوی شهرستان بهار به نیازمندان روستای گنج تپه برگزار شد.

وی افزود: جشن عید غدیر خم نیز با حضور پر شور بانوان و اهالی روستای گنج تپه با همکاری خواهران بسیجی پایگاه در حسینیه روستا برگزار شد.

مسئول پایگاه مقاومت شهیده گنجی بهار ادامه داد: همچنین خواهران بسیجی یک هزار شاخه گل صلوات در مراسم سه‌شنبه های مهدوی برای شادی روح شهدا که برای حفظ تمامیت ارضی و حفظ ناموس به شهادت رسیدند، ختم کردند.

وی اظهار کرد: همچنين در این هفته در راستای ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان برنامه پیاده‌روی و اردوی یک روزه تفریحی و فرهنگی بسیجیان پایگاه به اردوگاه ابوذر برگزار شد که این اردو با اجرای مسابقه قرآنی در خصوص رعایت عفاف و حجاب با اهدای جوایز به دانش آموزان همراه بود.

بابایی تصریح کرد: همچنین خواهران بسیجی به همراه تعدادی از مربیان و ارکان حلقه صالحین پایگاه در همایش عفاف و حجاب که در سالن ابن سینا استان همدان برگزار شد شرکت کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات