در گفت و گو با بسیج مطرح شد:

عفاف و حجاب متناسب با فطرت انسان ها تنظیم و ابلاغ شده است/در چارچوب احکام شرعی و به دور از افراط و تفریط قدم برداریم

همسر شهید علی اکبر دهقان نماینده مردم تربت جام با تاکید براینکه در چارچوب احکام شرعی و به دور از افراط و تفریط قدم برداریم گفت: عفاف و حجاب متناسب با فطرت ما انسان ها تنظیم و ابلاغ شده است.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۰۵
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام ناهید ضرابی همسر شهید علی اکبر دهقان نماینده مردم تربت جام در اولین دوره مجلس شوراي اسلامی در دیدار صمیمی بانوان خبرنگار این شهرستان اظهار کرد: در هر جایی که توفیق حضور پیدا کنم سعی و تلاشم این بوده که به عنوان یک زن مسلمان و بازمانده و وارث خون شهید رسالت و وظیفه اصلی خودم را در ترویج و حفظ شعائر اسلامی ایرانی به خصوص مقوله عفاف و حجاب انجام دهم.

ناهید ضرابی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ادامه داد: خداوند را شاکریم که در یک دین متشرع و اللهی با معیار و احکام ناب اسلام محمدی قرار دادیم که ما را همانند یک گوهر کم یاب از چشم و صدمات ارضی و سمایی حفظ می کند.

وی با تاکید براینکه در چارچوب احکام شرعی و به دور از افراط و تفریط قدم برداریم گفت: عفاف و حجاب متناسب با فطرت ما انسان ها تنظیم و ابلاغ شده است.

در ادامه خواهر شهید علی اکبر دهقان بابیان خاطره ای از شهید در راستای عفت و حیا گفت: شهید زمانی که در مدرسه بودند هیچ وقت در دفتر آموزش که همکاران خانم بودند حاضر نمی شدند و برای اینکه آقایان دیگر را هم در این قضیه با خود همراه کنند انبار مدرسه را خالی کردند و دفتر آموزش مردها نامیدند.

طاهره دهقان با انتقاد از برخی بانوان که در خودرو شخصی کشف حجاب می کنند بیان کرد: این میراث به جامانده از خون شهدا باید حفظ شود چون آنان در گفتار و عمل به این فریضه اللهی پایبند بودند و آن زمان که کودکی بیش نبودم با روسری و چادر سفید گلدار در خودروی شهید نشسته بودم که شهید به من تذکر دادند و بلافاصله رفتم زیر صندلی خودرو و روسری ام را مرتب کردم.

 

خبرنگار: مبین شريعتمداریان 

ارسال نظرات
پر بیننده ها