رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد؛

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال

رئیس پلیس راه استان البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران – شمال و جاده کرج – چالوس در محدوده این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۲۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران – شمال و جاده کرج – چالوس در محدوده این استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، از ساعت 12 الی 24 امروز یکشنبه 26 تیر ماه، تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع می شود.

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 امروز یکشنبه تا پایان تخلیه بار ترافیکی از کرج و تهران به سمت مرزن آباد یک طرفه می شود. همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 تیر ماه از میدان امیر کبیر کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه با اعلام ماموران پلیس راه تردد وسیله از ساعت 16 روزهای یاد شده تا تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد، مطرح کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

سرهنگ کرمی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند و خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها