اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در ملکشاهی برگزار شد

اجتماع بزرگ و باشکوه بانوان و دختران فاطمی مدافعان حریم خانواده در ملکشاهی به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در محل حوزه شهری سپاه ناحیه ملکشاهی، با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۸۱
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام  «مصطفی زهره ای»، عضو موسسه بین المللی نهج البلاغه کشور در این مراسم به رعایت کردن حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: زن همانند در و گوهر است که خداوند خلق کرده و حجاب را در طینت و فطرت زن قرار داده که ملزم به رعایت آن است.

 

وی تصریح کرد: ارزش و اعتبار انسان به ایمان و اعتقادات اوست و ارزش زن وقتی است که ایمانش او را بپوشاند و پرچم ایمان زن آنقدر بالاست که بتواند با آن فطرت راستین و پاک خود را با حجاب و وقار و متانت به رخ دیگران بکشد.

 

حجت الاسلام زهره ای در پایان از نقش جهادی حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگی مشترکش با حضرت علی(ع) سخن گفت، که پیامبر اکرم(ص) پدر بزرگوارشان تسبیحات حضرت زهرا(س) را به ایشان هدیه کرد و ارزش معنوی این تسبیحات تا جایی است که انسان ها را به سرانجام نیک و عاقبت بخیری می رساند. 

 

پایان بخش این برنامه، شعرخوانی  آقای عادل خانی از شاعران ملکشاهی با موضوع عفاف و حجاب و قرائت میثاق نامه عفاف و حجاب و مولودی خوانی آقای مهدی نورایی بود.

ارسال نظرات