به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بدره؛

برگزاری اجتماع بزرگ طنین وحدت فاطمی در بدره

اجتماع بزرگ طنین وحدت با حضور بانوان ودانش آموزان انقلابی شهرستان بدره به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام و امام صادق (ع) در محل گلزار شهدای گمنام شهرستان بدره برگزار گردید .
کد خبر: ۹۴۶۲۲۲۹
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،اجتماع بزرگ طنین وحدت با حضور بانوان ودانش آموزان انقلابی شهرستان بدره به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام و امام صادق (ع) در محل گلزار شهدای گمنام شهرستان بدره برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم سرهنگ میرزایی فرمانده سپاه ناحیه بدره ضمن خوشامد گویی و تشکر از حضور گسترده خواهران در این مراسم، نکاتی را در مورد حوادث اخیر و فتنه هایی که یکی پس از دیگری به برکت بصیرت انقلابی مردم فهمیم ایران اسلامی و با پشتوانه ی ولایت فقیه پشت سر می نهیم اشاره نموده و گفت : این فتنه ها چیزی جز خس و خاشاکی گذرا نیست که هر از گاهی دشمن بپا می کند و ضربه اش به چشم خودش کمانه کرده و چه بسا باعث غربال گری و حجامت امت اسلامی هم می گردد .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دانیاری امام جمعه شهرستان به عنوان سخنران اصلی مراسم با گرامیداشت فرخنده میلاد پیامبر رحمت و مهربانی با استناد به آیاتی از قرآن به بیان اهمیت و جایگاه وحدت در جامعه و در برابر نقشه های فرهنگی دشمنان پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر و جنگ رسانه ای و شناختی دشمنان به آسیب های فرهنگی و دینی و تلاش دشمنان در جهت انحرافات فکری و اعتقادی در جوانان خاطر نشان کرد: وظیفه همه در جهادتبیین روشنگری و آگاه کردن عموم جامعه بویژه جوانان از توطئه های دشمنان و فتنه های مکرر آنها می باشد.
ایشان با تشکر از اجتماع بزرگ زنان انقلابی شهرستان افزودند: دشمنان کور خوانده اند که بتوانند چادر از سرزنان جامعه ما بردارند. حضور حماسی زنان ما در مجالس مختلف حمایت از نظام اسلامی باعث عصبانیت دشمنان شده است؛ زنان و بانوان شهید پرور ما همچنان پای نظام اسلامی ایستاده اند و در این راه ثابت قدم خواهند ماند .
ایشان همچنین با محکومیت شدید الحن فتنه و فتنه گران گفت : بدون شک هر کسی امنیت جامعه اسلامی ما را نشانه بگیرد و بخواهد به شعائر اسلامی ما بی حرمتی کرده و آنها را پامال کند مجازات سختی در انتظار آنهاست .
امام جمعه بدره در پایان با قرائت اشعاری حماسی به رجز خوانی پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار