خبرهای داغ:

گردشگری سلامت یکی از مهم‌ترین زیرشاخه‌های صنعت گردشگری است

شاهرود_رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گردشگری سلامت را یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و مهم‌ترین زیرشاخه‌های صنعت گردشگری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۹۸
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

گردشگری سلامت یکی از مهم‌ترین زیرشاخه‌های صنعت گردشگری استبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر حسین شیبانی با بیان اینکه در توریسم سلامت، محور‌هایی همچون گردشگری پزشکی، گردشگری طبیعت درمانی و گردشگری تندرستی مطرح می‌شود، تاکید کرد: در حوزه گردشگری پزشکی با توجه به ظرفیت مناسب دانشگاه از نظر تجهیزات پزشکی به روز، اساتید و متخصصین خبره و پرسنل توانمند و علاقه‌مند، و با توجه به نامگذاری امسال با عنوان تولید ـ دانش بنیان ـ اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری گردشگری سلامت را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.
او با بیان اینکه راه اندازی وب سایت و درگاه‌های اینترنتی در راستای معرفی مجموعه سلامت و تشریح فرآیند درمان به زبان‌های عربی و انگلیسی در دستورکار مجموعه معاونت درمان قرار دارد، اضافه کرد: باید در نظر داشته باشیم که مدیریت زمان در ارایه خدمات درمانی با کیفیت، به عنوان یک تبلیغ مهم در این صنعت به شمار می‌رود.
در این جلسه پیشنهادات اجرایی و راهکار‌های لازم در جهت فراهم کردن بستر مناسب برای گردشگری سلامت ارائه و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار