برگزاری جشن عید غدیر خم باحضور خانواده های کارکنان سپاه ناحیه نیکشهر

بمناسبت فرارسیدن عیدغدیرخم جشن ولایت در حسینیه ثارالله شهرک سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهربرگزارشد.
کد خبر: ۹۴۴۵۸۱۹
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، حجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه نیکشهرضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن عید غدیر گفت: امام صادق (علیه السلام) فرمودند اگر مردم به حقیقت عید غدیر معرفت داشتند، هزاران ملائکه با آن ها مصافحه می کردند و برکاتی که در این روز شریف است برای آن ها نازل می کردند.
 
وی با اشاره به این مطلب که جشن های عید غدیر نباید به یک روز محدود شود، افزود: بعضی فکر می‌کنند پیغمبر(ص) فقط در غدیر خم حضرت علی را معرفی کردند، این حرف غلط است. یک مورد مهم آن در غدیر خم بود.
 
این مسئول بیان کرد: پیغمبر ما(ص) از روز اول بعثت و رسالتشان تا آخرین لحظه زندگی‌شان با رفتار و گفتار و عمل خودشان، جانشینی و وصایت و خلافت و امامت حضرت علی(ع) را به مردم گوشزد کردند. اوج و یک بخش مهم آن در عید غدیر بود.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر دراین مراسم ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن عید سعیدغدیر خم با اشاره به صفات و مناقب عالی رتبه امیر المومنین، حضرت علی« علیه الاسلام» خاطر نشان کرد: واقعه غدیر به عنوان بزرگترین عید شیعیان و تأثیرات ویژه آن در ولایت پذیری و بصیرت افزایی آحاد مختلف جامعه، باید به درستی برای همه تبیین و برنامه های مختلفی برای یادآوری و بزرگداشت این روز عظیم تدوین گردد.
 
وی افزود: بر این اساس ما وظیفه داریم که این حادثه مهم تاریخی و دینی را که متعلق به مسلمانان است را برای نسل های امروز به زبان ها و روشهای مختلف بیان کنیم.
 
از دیگر برنامه های این مراسم می‌توان به مولودی خوانی توسط برادرپاسدارمحمدرضاکیخا، مسابقه، شعرخوانی و قرعه کشی و اهدای جوایز اشاره کرد.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار