خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

سبک زندگی امام علی(ع) بهترین نوع سیره برای همه مسلمانان است

آقای مرادی در کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی بیان داشت: سبک زندگی امام علی(علیه السلام ) بهترین نوع سیره برای همه مسلمانان است. نکته مهم زندگی ایشان خداباوری و خدامحوری است که همان سبک زندگی علوی را تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۴۵۸۳۱
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، کارگاه آموزشی سبک زندگی علوی ویژه حلقه های صالحین در دهه ولایت و امامت به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد در سالن اجتماعات شهید چمران برگزار گردید.

آقای مهدی مرادی در جمع بسیجیان گفت: اندیشمندان ما معتقدند می‌توان با توجه به داشته‌هایی که مبتنی بر اندیشه‌های دینی است که همه حوزه‌های مختلف را در بر می‌گیرد با بهره‌گیری از سیره ائمه اطهار(علیه السلام) و آشنایی با شیوه و رفتار هر کدام از این بزرگواران در مقاطع مختلف زندگی که به حوزه‌های فردی، اجتماعی و عمومی تقسیم می‌شود، استفاده‌های لازم را در زندگی خود داشت.
وی با اشاره به اینکه امیرالمومنین(علیه السلام) شخصیتی برجسته است و باید جنبه‌های پنهان زندگی ایشان را شناخت اذعان داشت: سبک زندگی علوی مفهومی به جا و صحیح است زیرا الگویی مانند حضرت در منش و گفتار نه تنها برای مسلمانان به لحاظ تعصبی که به ایشان دارند بلکه برای هر انسان آزاده اهل فکر و صاحب سخنی برجسته است.
وی یادآور شد: سخنان امام علی(علیه السلام) منبع اطلاعات قصار برای ساخت یک جامعه موفق و اسلامی است. سبک زندگی امام بهترین نوع سیره برای همه مسلمانان است. نکته مهم زندگی ایشان خداباوری و خدامحوری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها