مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیکشهر :

عید غدیر عید بشارت و تزکیه است

حجت الاسلام اربابی گفت: عید غدیر عید بشارت و تزکیه و عید تثبیت ولایت و امامت است، امام رضا(ع) می فرمایند که ارزش روز غدیر به اندازه ی روزی است که آدم خلق شد و ملائکه به او سجده کردند و کسانی که آن را نپذیرفتند ابلیس صفت هستند.
کد خبر: ۹۴۴۵۸۴۸
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از لاشار، بمناسبت فرارسیدن عیدسعید غدیرخم جشن با شکوهی در مسجد جامع شهرستان لاشار با سخنرانی حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه نیکشهر با حضور فرماندار شهرستان، جمعی از مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، پایوران، بسیجیان و جمعی کثیری از عاشقان اهل بیت علیهم السلام برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن عیدسعید غدیرخم و عید ولایت گفت: عید غدیر عید بشارت و تزکیه و عید تثبیت ولایت و امامت است، امام رضا(ع) می فرمایند که ارزش روز غدیر به اندازه ی روزی است که آدم خلق شد و ملائکه به او سجده کردند و کسانی که آن را نپذیرفتند ابلیس صفت هستند.

وی افزود: غدیر روز تثبیت اصل امامت است و فقط منحصر به امامت امام علی(ع) نیست بلکه امامت امام مهدی(عج) نیز با واقعه ی غدیر استوار می شود اگر غدیر را درک نکنیم و نشناسیم انتظار برای ما بی معنا خواهد شد.

گفتنی است مولودی خوانی، شعرخوانی، برگزاری مسابقات، قرعه کشی و اهدای جوایز از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشن بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار