مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اهدای اسباب‌بازی به کودکان بیمار یک عمل بسیار ارزشمند است

آذر کیخا گفت: ایده‌ اهدای اسباب‌بازی به کودکان بیمار، بی‌بضاعت و محروم یک فکر، اندیشه و عمل بسیار ارزشمند است چرا که کودکان، امید آینده این کشور و هویت‌بخش جامعه هستند.
کد خبر: ۹۴۴۵۹۱۸
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

آذر کیخا، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: ایده‌ اهدای اسباب‌بازی به کودکان بیمار، بی‌بضاعت و محروم یک فکر، اندیشه و عمل بسیار  ارزشمند است چرا که کودکان، امید آینده این کشور و هویت‌بخش جامعه هستند.

وی با اشاره به این مطلب که این فرشته‌های زیبا هدیه‌هایی عزیز از سوی خداوند هستند که به امانت به زمین آمده‌اند و مهربانی، عطوفت و آرامش درونشان را به دنیای بزرگ‌ترها هدیه می‌کنند، افزود: به مناسبت عید سعید غدیر خم بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور در بیمارستان علی اصغر(ع) زاهدان به کودکان بستری در بیمارستان فوق اسباب بازی اهدا کرد.

کیخا بیان کرد: این کار خیر و خداپسندانه با بهره‌گیری از سرمایه‌های مردمی و با محوریت توجه به مردم، بدون شک اقدام موثری خواهد بود که آثار آن را سال‌ها بعد مشاهده خواهیم کرد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که اهدا اسباب‌بازی به کودکان بیمار خوشحال‌کردن آنها است ادامه داد:  این ایده بسیار خلاقانه و البته مهم است چرا که دنیای بچه‌ها دنیای بازی و خیال است  و بهترین هدیه برای بچه ها اسباب‌بازی است.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه سلمان اظهار داشت: فراهم‌کردن وسایل بازی و خیال برای بچه‌ها کاری خداپسندانه و عملی نیک است که می‌تواند امید و نشاط و بازی را به بچه‌ها هدیه دهد، اسباب‌بازی هدیه دادن به بچه‌ها، هدیه دادن مهر و دوستی و خیال و آرزو به آن‌هاست که باعث می‌شود کودکان سر شوق بیایند.

وی اظهار داشت: در همین راستا بسیج جامعه زنان سپاه سلمان با همت خیرین تعداد 90 اسباب بازی عروسک و ماشین را برای کودکان بستری شده  دختر و پسر در بخشهای مختلف بیمارستان علی اصغر زاهدان تهیه و به مناسبت عید سعید غدیر خم بین آنها توزیع کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار