دهه ولایت بستری مناسب برای ارائه خدمات بی منت و ولایی است

کمیلی گفت: دهه ولایت بستری مناسب برای ارائه خدمات بی منت و ولایی است، و عید قربان و غدیر در دین مبین اسلام از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار ‏است.
کد خبر: ۹۴۴۵۹۲۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: دهه ولایت بستری مناسب برای ارائه خدمات بی منت و ولایی است، و عید قربان و غدیر در دین مبین اسلام از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار ‏است.

وی با اشاره به اینمطلب که امام علی(ع) الگو و سیره ما در ارائه خدمت رسانی به مردم است، افزود: اهدای۳۰جفت کفش و لباس به کودکان منطقه کپرنشین میرآباد شهرستان ‏چابهار به همت کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در ‏طول دهه امامت و ولایت انجام شده است.

کمیلی بیان کرد: همچنین به منظور گرامیداشت عید غدیر و کمک به افراد آسیب پذیر جامعه ۴۵بسته معیشتی به ارزش ریالی هربسته ۴۰۰هزار تومان بین ‏بیماران بخش دیالیز بیمارستان امام علی(ع) با حفظ شان و کرامت افراد توزیع شد. 

‏ مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی  سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان برگزاری کارگاه زیست عفیفانه و نشست سبک زندگی ‏اسلامی را از اقدامات انجام شده در طول هفته عفاف و حجاب برشمرد و ادامه داد: برپایی ایستگاه سلامت و چکاپ  فشار و قندخون، نذر خون، کارگاه ‏افزایش جمعیت در مساجد استان به ویژه شهر زاهدان، اعزام تیم عمومی به حاشیه شهر ‏زاهدان شهرک گاوداران، اهدای ماسک و آموزش پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری ‏ازانتقال کرونا، از دیگر اقدامات بسیج جامعه پزشکی در اقصی نقاط استان به مناسبت دهه امامت و ‏ولایت بود.‏

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار