انقلاب اسلامی جلوه‌ای از غدیر است

حجت الاسلام مرادی گفت: عید غدیر به عنوان عید اللّه الاکبر، یکی از بزرگترین مناسبات دینی و مذهبی است چرا که غدیر، روح عید قربان و تمامی اعیاد بوده و به عظمت در روایات و قرآن تبیین شده است.
کد خبر: ۹۴۴۵۹۴۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی، کارشناس برنامه تلوزیونی سمت خدا در مراسم جشن غدیر که با حضور  پاسداران و خانواده هایشان که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، گفت: غدیر، تکمیل کننده‌ی بعثت همه‌ی انبیا است که اگر این روز بزرگ نبود، رسالت پیامبران ناقص می‌ماند لذا در هنگام ابلاغ ولایت، با بالا بردن دست امام علی (ع) توسط پیامبر (ص)، آیه‌ی «مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ» نازل می‌شود.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر دفاع از حریم ولایت تصریح کرد: باید محبت و مودت حضرت عل(ع) در دل مسلمانان باشد.  چرا که دشمنان آن حضرت از ترس فضایل حضرت علی را بیان نمی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در بخش دیگر سخنان خود در رابطه با عید غدیر خاطرنشان کرد: عید غدیر به عنوان عید اللّه الاکبر، یکی از بزرگترین مناسبات دینی و مذهبی است چرا که غدیر، روح عید قربان و تمامی اعیاد بوده و به عظمت در روایات و قرآن تبیین شده است.

این مسئول یادآور می‌شود: خداوند در آیه‌ی ۶۷ سوره‌ی مائده به پیامبر (ص) می‌فرماید که اگر پیام غدیر را ابلاغ نکند به رسالت خود عمل نکرده و این نشان دهنده‌ی اهمیت ابلاغ ولایت امیرالمومنین و ائمه هدی (ع) است.

او انقلاب اسلامی را جلوه‌ای از غدیر دانسته و می‌گوید: والدین باید با فرزندان خود ترتباط دوستانه داشته و باید به آنها توجه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار