خبرهای داغ:
سردار سالاری:

بسیج، بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی دنیا است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بسیج یعنی شجره ‌‌طیبه، بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی دنیا در اختیار بسیج است و از این ظرفیت بایست به نحو احسن استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۴۶۳۷۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری در جمع فعالان فضای مجازی این استان با بیان اینکه امروز قدرت سایبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همه شناخته شده است، گفت: با بهره مندی از این قدرت، دشمنان این مرز و بوم در جای خودشان میخکوب شده اند.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب در ششم آذرماه در جلسه با فرماندهان بسیج مطرح کردند که منظور از بسیج مستضعفین، انسان های ضعیف نیست، بلکه انسان هایی است که پرچمدار، خط شکن و ائمه بقیه هستند و بسیج امام بقیه است.

سردار سالاری تصریح کرد: از فرمایش های رهبرمعظم انقلاب متوجه شدیم که در برابر تمام درجات و مقام هایی که وجود دارد؛ بسیج مافوق تمام این درجات است و بسیج پرچمدار بقیه است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: بسیج که نگاهش، نگاه خدمتگذاری و خادمیاری مردم بوده، قرار است اتفاق هایی را رقم بزند که اگر همه اجانب جمع شوند و کل قوای خود را روی هم بگذارند، در برابر بسیج هیچ کاری نمی توانند انجام دهند، زیرا اراده الهی این است که این جریان عظیم و این نیروی ارزشمند به پیروزی برسد، اما شرط آن این است که به نصرت خداوند بپیوندیم.

سردار سالاری ادامه داد: باید ظرفیت‌های نهفته در تشکیلات بسیج را بشناسیم و امروز فعالان عرصه مجازی بسیج می توانند بیش از هر فرد دیگری در زنده کردن این ظرفیت و بهره گیری از آن به دور از دستورات آمرانه در تلاش باشند.

وی خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت های عظیم بسیجیان در حوزه فضای مجازی را اولویت می دانیم، امروز هنر ما این هست که بتوانیم از این ظرفیت بسیار، به منظور آفند علیه دشمن استفاده کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه فضای مجازی باید از حوزه پدافندی خارج شود؛ خاطرنشان کرد: می توانیم به حوزه های آفندی ورود پیدا کنیم و این ظرفیت، درون نیروهای بسیجی فعال در فضای مجازی نیز وجود دارد.
سردار سالاری گفت: با سازماندهی مؤثر در شبکه عظیم بسیج، لشکرهای سایبری را ایجاد خواهیم کرد و در وجود بابرکت بسیجیان، این ظرفیت قابل استفاده است.

وی با اشاره به اینکه ما نباید اجازه دهیم دشمنان چیزی بگویند و جو را ملتهب کنند و سپس در سدد پاسخ برآییم، تصریح کرد: بلکه باید بتوانیم آنقدر قوی عمل کنیم که آفند و حرکت نقطه ای و جهشی پر قدرتی را در برابر دشمنان از خود نشان دهیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان عنوان کرد: امروز به واسطه قدرت سایبری، سسیتم حمل و نقل دشمنان ما از کار می افتد، دشمن را در جای خودش میخکوب کرده ایم، و اثر تخریبی این حوزه برای دشمن بیشتر از موشک و سلاح های جنگی است.

سردار سالاری تأکید کرد: انتظار ما از پرچمداران فضای مجازی در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی این است که نسبت به ضد ارزش ها مقابله نماییم، در مساله حجاب پدافندی عمل کرده ایم اما محتوای تولیدی در حوزه حجاب نیاز به افزایش دارد.
وی گفت: امروز، سگ گردانی در جامعه به عنوان یک ارزش خود را معرفی کرده است و به دلیل عدم اقدامات آفندی شاهد چنین رفتارهای زشتی در جامعه هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اضافه کرد: باید بتوانیم نسبت به موضوعات مختلف جامعه طرح های موثری را ارائه دهیم و با استفاده از قدرت شبکه سازی بسیج در برابر دشمنان عملیات های آفندی را به نمایش بگذاریم.

سردار سالاری با بیان اینکه فضای مجازی را یک فرصت می دانم، تصریح کرد: با استفاده از فضای مجازی می توانیم گفتمان انقلاب را ترویج دهیم و ده ها میلیون مخاطب را تحت تاثیر محتواهای خوب قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار جبهه کفر و اسلام قرار گرفته ایم و فضای مجازی در صدر این مسائل است، خاطرنشان کرد: ما معتقد به این هستیم آینده برای ما خواهد بود و پیروز این میدان، اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار