رئیس جمهور :

استان مرکزی مهد پرورش انسان های فرهیخته و بزرگان است/باید به صنایع و مراکز مهم صنعتی توجه ویژه شود

آیت الله رئیسی در فرودگاه اراک گفت:استان مرکزی مهد پرورش انسان های فرهیخته و بزرگانی که در راس آنها حضرت امام خمینی(ره) و اساتیدی بزرگواری چون آیت الله اراکی است
کد خبر: ۹۴۴۶۴۸۴
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران گفت: استان مرکزی دارای ظرفیت های بسیاری از جمله قطب صنعتی بودن است که نقش بسیار مهمی در پشتیبانی از دفاع مقدس داشته و بیش از ۶۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده است. این استان در پشتیبانی های فنی، صنعتی و تخصصی در دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشته است.

وی افزود: استان مرکزی دارای صنایع سنگینی است که هرکدام از آنها نماد اعتماد به نفس و  غرور ملی در کشور است و باید به صنایع و مراکز مهم صنعتی توجه ویژه شود.

دکتر رئیسی  بیان کرد: استان مرکزی مهد پرورش انسان های فرهیخته و بزرگانی که در راس آنها حضرت امام خمینی(ره) و اساتیدی بزرگواری چون آیت الله اراکی است و این استان استان مفاخر و سرداران بزرگ رشید اسلام است.

رئیس جمهور گفت: قبل از ورود به استان مرکزی بررسی هایی برای رفع مشکلات استان داشتیم و گروه هایی اعزام شدند و نطرات و سخنان کارشناسان، نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار ، مدیران پرتلاش استان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی شنیده شد .

وی تاکید کرد: اولویت هایی برای رفع مشکلات و نیازمندی های استان تعیین شده و علیرغم همه مشکلات استان ظرفیت های بسیاری وجود دارند که یکی دیگر از این ظرفیت های مهم نیروی انسانی کارآمد، فرهیخته و مستعدی است که در استان مرکزی داریم.

رئیسی هیات دولت یاد آور شد: نیروی کارآمد در استان خیلی می تواند کارها را پیش ببرد و باید امکانات آن از طریق دولت فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: ان شاء الله در این سفر و در جلسانی که با مدیران و مسئولین استان خواهیم داشت تصمیماتی خواهیم گرفت که برخی در خود استان اعلام خواهد شد و برخی از آنها در مرکز به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار