خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

هنر مسئولین حل مشکل آب در این چند روز گرمای هوا است

همدان-امام جمعه اسدآباد گفت: هنر یک مسئول این است امروز و در این چند روزی که هوا گرم است مشکل را حل کند وگرنه بعد از اینکه هوا خنک شود مردم چه نیازی به آب برای استفاده از کولر دارند؟
کد خبر: ۹۴۴۶۶۳۸
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

حجت الاسلام سیدموسی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن انتقاد از عملکرد مسئولین خواستار ارائه زمان‌بندی صحیحی برای قطعی آب شد و اظهار کرد: زمان‌بندی متفرقه قطعی آب باعث کلافگی شهروندان شده و ما از مسئولین می‌خواهیم این مشکل را با ارائه‌ یک زمان مشخص، حل کنند.

وی افزود: برای مثال در یک منطقه، یک روز آب ساعت ۲۲ قطع می‌شود و روز دیگر ۲۰ و روز دیگر در ساعتی متفاوت که این امر موجب نارضایتی شهروندان شده است.

امام جمعه اسدآباد گفت: هنر یک مسئول این است امروز و در این چند روزی که هوا گرم است مشکل را حل کند وگرنه بعد از اینکه هوا خنک شود مردم چه نیازی به آب برای استفاده از کولر دارند؟

وی در بخش دیگری از سخنانش نیز ضمن انتقاد از عملکرد دانشکده علوم پزشکی گفت: طبق اخبار رسیده تنها بیمارستان شهر پرونده چند هفته اخیر، چندین روز متفاوت، متخصص زنان، متخصص بیهوشی و متخصص چشم نداشته و در بحث تخصص ارتوپد نیز دارای ایرادهایی است که می‌طلبد مسئولین این مرکز نسبت به حل آن اقدام کنند.

حسینی در پایان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز اولین اقامه نمازجمعه نیز عنوان کرد: نماز جمعه پایگاه مهم انقلاب و یکی از شئون حکومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات