خبرهای داغ:

سرمایه گذاری ۷۸ میلیارد ریالی در تاسیسات صنعت توزیع برق بسطام

شاهرود_مدیر امور برق بسطام گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۱۱۵ پروژه عمرانی برق‌رسانی با اعتبار ۷۸ میلیارد ریال در بخش بسطام به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۹۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

سرمایه گذاری ۷۸ میلیارد ریالی در تاسیسات صنعت توزیع برق بسطامبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدحمیدرضا موسوی اظهار کرد: به منظور تامین برق اشتراک‌های جدید، پنج هزار و ۸۵۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف احداث و برای ارتقای پایداری خطوط برق رسانی، ۱۱ هزار و ۳۸۳ متر شبکه توزیع برق اصلاح و بهینه سازی شده است.
مدیر امور برق بسطام بیان کرد: نصب ۱۲ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت ۸۴۰ کیلو ولت آمپر، در راستای تغذیه برق مشترکان، از جمله اقدامات این امور محسوب می‌شود.
او اظهار کرد: برای پیشگیری از سرقت شبکه سیمی و کاهش تلفات انرژی الکتریکی، از آغاز امسال تا به حال، نه هزار و ۳۳ متر شبکه فشار ضعیف سیم مسی، به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.
موسوی گفت: اصلاح شبکه فشار متوسط ورودی روستای جیلان به مقدار یک هزار و ۵۰۰ متر، بهسازی سه هزار متر شبکه سیمی خیابان‌های فرهنگ، شهید رضا چوپان و مهدیه بسطام با تبدیل به کابل خودنگهدار و تقویت شبکه برای رینگ فیدر محرم به ابرسج، به عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته به شمار می‌رود.
او افزود: بهینه سازی شبکه روستا‌های ده خیر، گنده پلی، چهارباغ و گرجی، احداث شبکه و نصب پست عمومی منطقه عرب‌ها در کلاته خیج و اجرای شبکه جهت رینگ فیدر محرم واقع در جاده دهملا مجن، در زمره برنامه‌های پیش‌بینی شده این امور در سه ماهه دوم امسال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها