خبرهای داغ:
همدان-اردوی جهادی هفت روزه دانشجویان بسیجی با مشارکت ۶۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید باهنر همدان در شهرستان اسدآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۷۴۰
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید باهنر همدان، در اردوی جهادی هجرت از ۱۸ تا ۲۵ تیر ماه در چهار روستای اسدآباد خدمت‎‌رسانی کردند.

در این اردوی جهادی هفت روزه که با مشارکت ۶۰ نفر از دانشجو معلمان برگزار شد، جهادگران علاوه بر پوشش آموزشی و تربیتی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق محروم، برنامه‌های فرهنگی، مشاوره‌ای و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی نیز ارائه دادند.

همچنین در این اردو، جهادگران پزشکی و درمانی نیز حضور داشتند و به مردم در این زمینه خدمت‌رسانی کردند.

دانشجو معلمان در این اردو به آموزش و تدریس دروس پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم پرداختند که با استقبال خوب مردم و خانواده‌ها مواجه شد.

برگزاری جشن عید قربان و مراسم دعای عرفه در جوار شهدای گمنام شهرستان اسدآباد، دیدار با خانواده شهدای هر روستا، احصای نظام مسائل مربوط به مدارس و مشکلات آموزشی این روستا‌ها و برگزاری جلساتی با مسئولان این شهرستان، از دیگر اقدامات جهادگران دانشجو در این اردوی جهادی بود.

دانشجو معلمان همچنین با توزیع چند وعده غذای گرم، به استقبال عید غدیر نیز رفتند.

گفتنی است، پس از پایان این دوره، دانشجومعلمان بومی با هدف جهاد تربیتی، طرح را استمرار بخشیده و با هدف ایجاد یک شبکه گسترده و منظم در سطح شهرستان، به رفع محرومیت‌زدایی آموزشی و تربیتی در مناطق می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات