دکتر عسکر زاده در جمع کارکنان سپاه زرند گفت:

دشمن به دنبال تغییر باور‌های ما در قالب جنگ ترکیبی است

مسئول دفتر بسیج دانشجویی زرند گفت : دشمن به دنبال تغییر باور‌های ما در قالب جنگ ترکیبی خصوصا رسانه است و امپراطوری رسانه‌ای دشمن به‌طور مرتب بر طبل این جنگ‌ها می‌کوبد و با عملیات روانی، سیاه‌نمایی می‌کند.
کد خبر: ۹۴۴۶۸۰۸
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :نشست هم اندیشی کارکنان پایور و وظیفه سپاه زرند با حضور دکتر محسن عسکر زاده مسئول دفتر بسیج دانشجویی زرند ومربی وهادی سپاه زرند در نماز خانه ناحیه برگزارگردید.

در این نشست ،دکتر محسن عسکر زاده گفت : دشمنان از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی هیچ وقت به دنبال تغییر رفتار نبوده‌اند بلکه درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند بنابراین در جنگ هشت ساله، دهه دوم جنگ فرهنگی، دهه سوم جنگ هوشمند و دهه چهارم انقلاب وقتی دیدند به اهداف خود نمی‌رسند جنگ ترکیبی را طرح‌ریزی کردند.

وی افزود: اکنون درگیر جنگ ترکیبی هستیم لذا در جنگ رسانه‌ای، فضای مجازی و فرهنگی، امپراطوری رسانه‌ای دشمن به‌طور مرتب بر طبل این جنگ‌ها می‌کوبد و با عملیات روانی، سیاه‌نمایی می‌کند و دشمن تلاش دارد این توفیقات نظام را وارونه نشان دهد لذا اگر موضوع حاشیه‌ای مطرح شده آن را بزرگنمایی کرده و در راستای یاس و ناامید مردم منتشر می‌کنند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود حوزه فرهنگی از فرصت جهاد تبیین برای برملا کردن نقشه‌های دشمنان استفاده کند تا دستاوردهای نظام و انقلاب بیشتر برای جوانان معرفی شود.

دکتر عسکر زاده ، با اشاره به اینکه امام خامنه ای مد ظله العالی  از جهاد تبیین به عنوان یک فریضه قطعی و فوری یاد کردند گفت: نیاز است همه ما بخشی از وقت خود را به موضوع جهاد تبیین اختصاص دهیم .

ارسال نظرات