خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه افرادی با انقلاب های رنگی وارد صحنه های سیاسی و مدیریتی کشور شدند و آوازی بیرون می دهند به عنوان قرائتی از اسلام که ربطی به افکار مردم، تخصص های دینی و فتوای مجتهدین ندارد، گفت: هردولتی که بر کار می آید یک سیاستی را در فرهنگ وارد می کند و دولت بعدی دوباره از صفر شروع می کند و سیاست خود را دنبال می کند لذا همیشه روی صفر حرکت می کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۶۸۶۶
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز (۰۱ مرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، گفت: از نظر مردمی، مردم کشور ما هم از جهت انسانی، سالم و هم از نظر اسلامی بسیار معتقد هستند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: اندیشه مذهبی مردم ما ولایت اهل بیت (علیه السلام) را دارا است و تحت همین اندیشه انقلاب کردند، شهید دادند و سختی‌های زیادی را تحمل کردند که همه این‌ها از انتظار فرج و نجات جامعه انسانی است، این هویت مردم ایران است.

وی ادامه داد: مشکل اصلی در مباحث فرهنگی در موانعی است که ایجاد می‌کنند، اقتضا در مردم زیاد است، جان و مال و فرزندان خود را در راه حضرت مهدی (عج) فدا کرده اند، اما برای موانع فکری باید کرد، شرایط کشور به دلایل مختلف به گونه‌ای است که با همه این استحکامات، اما افرادی با انقلاب‌های رنگی وارد صحنه‌های سیاسی و مدیریتی می‌شوند و آوازی بیرون می‌دهد به عنوان قرائتی از اسلام که ربطی به افکار مردم، تخصص‌های دینی و فتوای مجتهدین ندارد.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، ابراز داشت: تنها ترجمه آن، ترجمه افکار بیرونی است، اما می‌بینیم که به او فرصت می‌دهند که انواع خرابکاری‌ها روی فرهنگ و عقاید مردم و اقتصاد کشور صورت میگیرد، در کشور‌های فاسد حتی فضای مجازی را مدیریت می‌کنند، اما در ایران رها است، وقتی یک بیماری وارد کشور می‌شود همه فضای عمومی کشور را حفظ می‌کنند تا جامعه حفظ شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: در مسائل فرهنگی نیز اینگونه است که باید مواظب باشیم، هردولتی که بر کار می‌آید یک سیاستی را در فرهنگ وارد می‌کند و دولت بعدی دوباره از صفر شروع می‌کند و سیاست خود را دنبال می‌کند لذا همیشه روی صفر حرکت می‌کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: مقتضی فرهنگ در بین مردم قوی است، اما موانع زیاد است، قانون خوب در کشور کم نداریم، اما در اجرا به صورت سلیقگی عمل می‌شود و مشکلات از اینجا آغاز می‌گردد، هیأت‌های اندیشه ورز در مسئله فرهنگ باید فعالیت بیشتری داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها