خبرهای داغ:
همدان-مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: جایگاه اصحاب رسانه در حوزه کاری شهرستان بزرگ، کلیدی و تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۴۴۶۹۷۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر بحیرایی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته خبرنگار و‌ تشکر ویژه از اصحاب رسانه شهرستان، اظهار کرد: جایگاه اصحاب رسانه در حوزه کاری شهرستان بزرگ، کلیدی و تاثیرگذار است.

وی گفت: مدیران و مسئولان باید توجه داشته باشند که استفاده ابزاری از خبرنگار ممنوع است و پاسخگویی به خبرنگاران وظیفه همه مسئولان است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در ادامه خواستار ارتباط هرچه بیشتر و بهتر مدیران با اصحاب رسانه و خبرنگاران شد و گفت: رسانه‌های شهرستان مشکلات زیادی در زمینه معیشتی، بیمه و مسکن دارند که باید با تلاش و همفکری سایر مدیران ارشد شهرستان این دغدغه‌ها را پیگیری کنیم.

وی افزود: بهره‌گیری از نظرات رسانه‌ها به عنوان بازوی مشورتی مدیران در ادارات شهرستان می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

در ادامه این نشست خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها، ظرفیت‌ها و کاستی‌های موجود در این حوزه و مشکلات و دغدغه‌های صنفی خود پرداختند و از بی مهری برخی مدیران و مسئولان انتقاد کردند و گفتند؛ خبرنگاران شهرستان همواره در بحث اطلاع رسانی و به تصویر کشیدن بحران‌ها و مشکلات مردم پیشتاز و با نقدهای منصفانه دولت‌ها و مسئولان منفعت مردم و توسعه شهرستان را بر منافع شخصی مقدم شمرده‌اند هرچند در این راه با بی‌مهری و کم لطفی‌هایی از طرف مسئولان مواجه شده‌اند که امیدوارم این رویه ادامه نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات