خبرهای داغ:
نماینده گروه مقاومت عصائب اهل الحق عراق در تهران با بیان اینکه امروز بسیج، بیخ گوش رژیم جنایت‌کار آمریکا فعال است، گفت: جبهه مقاومت، مدیون بسیج و امام راحل است.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۰۱
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
غدیر شریف ابو فاطمه در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه را یکی دیگر از فصول شکست آمریکا در منطقه برشمرد و گفت:  این سفر در راستای تحقق اهداف شوم استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جنایت کار آمریکا بیهوده و پوچ بود. 
 
سفر بایدن به منطقه از فصول شکست آمریکا در غرب آسیا بود
نماینده گروه مقاومت عصائب اهل الحق عراق در تهران عادی سازی روابط کشورهای عربی غرب آسیا با رژیم صهیونیستی را یکی از اهداف مهم سفر و سیاست شکست خورده رئیس جمهور آمریکا به منطقه دانست و با تأکید بر اینکه عراق، این سیاست مستکبرانه آمریکایی‌ها را محکوم کرد، افزود: خوشبختانه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و مخصوصاً عربستان سعودی این سیاست را رد کردند و عربستان یک مقدار در مواضع به صلاح منطقه به خط شده است. 
 
نشست "سران کشورهای ضامن روند آستانه" راهبردی برای موفقیت‌های روز افزون جبهه مقاومت است
شریف ابو فاطمه نشست "سران کشورهای ضامن روند آستانه" را راهبردی برای موفقیت‌های روزافزون جبهه مقاومت برشمرد و تصریح کرد: برنامه‌های راهبردی با حضور رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در این نشست در راستای حل چالش‌های منطقه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که امیدوار کننده است. 
 
 
 
 
 
نماینده گروه مقاومت عصائب اهل الحق عراق در جریان انتخاب "محمد شیاع السودانی" به عنوان نخست وزیر جدید عراق، از برگزاری رژه عظیم "حشدالشعبی" در حضور نخست وزیر عراق در پادگان "شهید ابومنتظر المحمداوی خبرداد و با تأکید بر اینکه قدرت جبهه مقاومت چشم دشمنان اسلام و مقاومت را کور کرده است، افزود: دشمنان از قدرت مقاومت وحشت دارند. 
     
شریف ابوفاطمه با اشاره به روابط عالی و تنگاتنگ دو ملت ایران و عراق، تصریح کرد: حضور آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران و محمد شیاع السودانی نخست وزیر جدید عراق، دامنه این روابط را مستحکم‌تر خواهد کرد.                                                                                                                                                     
نماینده گروه مقاومت عصائب اهل الحق عراق در آستانه ماه محرم، پیاده‌روی اربعین حسینی را نگین انگشتری عزاداری ماه محرم و صفر برشمرد و با بیان اینکه این اجتماع بی‌نظیر در جهان سیلی محکمی بر چهره دشمنان اسلام است، اضافه کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی، از طرفی هم جواب کوبنده و دندان شکنی به استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جنایت‌کار آمریکاست.
 
 شریف ابو فاطمه "بسیج" را شجره طیبه و یادگار ماندگار امام راحل دانست و با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت، مدیون بسیج و امام راحل است، افزود: جرقه بسیج در انقلاب اسلامی ایران، امروز به موجی گسترده در ابعاد نظامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است.
 
بسیج، بیخ گوش رژیم جنایت‌کار آمریکا فعال است
نماینده گروه مقاومت عصائب اهل الحق عراق با اشاره به اینکه امروز بسیج، بیخ گوش رژیم جنایت‌کار آمریکا فعال است، تصریح کرد: امروز بسیج در این ابعاد در منطقه و حتی در اروپا فعال است و مردم با کارهای جهادی، چشم لابی صهیونیسیتی را کور کردند.

شریف ابوفاطمه با بیان اینکه ان‌شاءالله با ظهور امام زمان(عج) این شجره طیبه هیچ وقت خشکانده نمی‌شود، اظهار داشت: و هر چه داریم به برکت بسیج است و روز بروز به عظت آن اضافه می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات