خبرهای داغ:
مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان خبر داد

درخشش بسیجیان همدان در مسابقات سراسری قرآن، عترت و بسیج

همدان-مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان از درخشش بسیجیان همدان با کسب رتبه برتر در مرحله نهایی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۳۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

عباس ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مرحله نهایی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج اظهار کرد: مرحله ملی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج اواخر تیر ماه در مجتمع فرهنگی ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار شد، عنوان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات بسیج اسفندماه سال گذشته برگزار و پس از آن برگزیدگان مرحله شهرستانی در مرحله استانی به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان با بیان اینکه بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و بسیج در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ۲۰۰ نفر از شرکت‎کنندگان منتخب از سراسر کشور که به مرحله ملی راه یافته بودند به رقابت پرداختند.

وی از درخشش بسیجیان همدان در بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و بسیج خبر داد و بیان کرد: در مرحله ملی این دوره از مسابقات ۱۴ نفر از استان همدان حضور داشتند که دو نفر از آنان در مسابقات خوش درخشیدند و رتبه برتر را کسب کردند.

ابراهیمی به کسب رتبه سوم در رشته قرائت در بخش برادران توسط حمیدرضا شکری اشاره و تاکید کرد: در رشته حفظ کل قران کریم در رده زیر ۱۶ سال در بخش برادران حسین بیات نیز رتبه سوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود، یادآور شد: امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد درخشش خانواده قرآنی همدان در سطح ملی باشیم.

انتهای پبام/

ارسال نظرات