خبرهای داغ:
همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب رسانه نقش بسیار اساسی در تبیین‌گری، روشنگری و شفاف سازی دارد که در دستان و قلم شما است.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۳۶
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جشن بزرگ کرامت قلم که در اردوگاه فجر برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش هفته خبرنگار، اظهار کرد: اصحاب رسانه نقش بسیار اساسی در تبیین‌گری، روشنگری و شفاف سازی دارد که در دستان و قلم شما است.

وی با بیان اینکه در نگارش خبر که می‌خواهد برای آیندگان ماندگار بماند باید بسیار توجه کرد، افزود: حرمت قلم بسیار مهم است؛ بحث رسانه‌ها وظایف اساسی الهی است و در کنار این باید همه مقدمات را رعایت کرد که استقلال اقتصادی می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگار نباید وابسته باشد که این وابستگی به طور قطع تاثیری در قلم و قضاوت در جامعه خواهد داشت؛ بنابراین این قسمت برای ما هم دغدغه است و باید استقلال اصحاب رسانه را حفظ کنیم.

وی ابراز کرد: اگر شفاف‌سازی به موقع باشد، و بخواهیم حقایق را به موقع بیان کنیم و ملاحظات را کنار بگذاریم، جز خدا از کسی نترسیم.

فلاحی عنوان کرد: پای هدف ایستادن بسیار سخت است و باید ایستاد آن وقت تسویه کننده کسی دیگر است و لازم نیست کسی تسویه کند.

وی بیان کرد: در بحث کرامت قلم خداوند در قرآن هم به آن قسم می‌خورد؛ کرامت و تقدس قلم در بیان حقیقت ماندگار است و امروز همه ما موظف هستیم به این مهم توجه جدی داشته باشیم.

در ادامه مهدی عبدلی خواننده کشوری به اجرای چندین آهنگ پرداخت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات