خبرهای داغ:
مدیر انجمن صنفی مدیران رسانه‌ای استان همدان:

فلسفه وجودی انجمن صنفی مدیران رسانه‌ای کرامت قلم و ارزش نهادن به آن است

همدان- مدیر انجمن صنفی مدیران رسانه‌ای استان همدان گفت: فلسفه وجودی انجمن صنفی، موضوع کرامت قلم و ارزش نهادن به آن است.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۱۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود پورصالحی در جشن بزرگ کرامت قلم که به همت انجمن صنفی مدیران رسانه‌ای استان همدان به مناسبت هفته خبرنگار با حضور جمعی از مسئولین استانی و اصحاب رسانه در اردوگاه فجر برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۸ همدان جزء معدود استان‌های بود که مجموعه‌ای به نام انجمن صنفی مدیران رسانه را تشکیل داد.

وی افزود: فلسفه وجودی انجمن صنفی، موضوع کرامت قلم و ارزش نهادن به آن است که سعی کردیم با انجام برخی کارهای بنیادین بتوانیم این کرامت قلم را در استان و برای اصحاب رسانه به وجود آوریم.

مدیر انجمن صنفی مدیران رسانه‌ای استان همدان گفت: از جمله اقداماتی که طی سال گذشته در این انجمن انجام دادیم راه‌اندازی سایت انجمن صنفی بود و یکی دیگر از خدماتی که می‌خواهیم ارائه دهیم تجمیع اخبار کل استان در پایگاه خبری انجمن صنفی است که منبع معتبری در استفاده از اخبار استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات این انجمن حوزه گردشگری بود که فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردیم، ابراز کرد: به هیچ ارگانی وابسته نیستیم و تمام اقدامات صورت گرفته با استفاده از ظرفیت اعضای هیئت مدیره انجمن بود و هر آنچه که در اختیار داشتند.

پورصالحی ادامه داد: طی دو سال گذشته ۲ الی ۳ سفر زیارتی داشتیم که با وام‌های بلندمدت بدون بهره حدود ۵۰۰ میلیون ریال و ۳۵ میلیون ریال ارائه شد که اصحاب رسانه توانستند استفاده کنند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات ‌انجمن توزیع اقلام معیشتی بود که حدود ۱۵ سری اقلام معیشتی در اختیار اصحاب قرار دادیم.

مدیر انجمن صنفی مدیران رسانه‌ای استان همدان گفت: اقتصاد رسانه بسیار مهم است به دلیل اینکه وابستگی برای اصحاب قلم، خطرناک است؛ این وابستگی مالی بسیار حوزه رسانه را آسیب‌پذیر کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌هایی ما برای اصحاب رسانه ایجاد درآمد پایدار است که از جمله این اقدامات دانشگاه اصحاب رسانه است که در حال پیگیری مجوز هستیم، خاطرنشان کرد: در نظر داریم زمینی را برای طرح مسکن ملی تهیه کنیم و از طریق مسکن و شهرسازی و نمایندگان مجلس پیگیر هستیم که زمین مورد نیاز در طرح مسکن ملی را در اختیار ما قرار دهند.

پورصالحی با اشاره به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری جوانه ایثار گفت: این مرکز سومین مرکز نیکوکاری در سطح کشور است که توسط مدیریت کمیته امداد کشور افتتاح شد و اقدامات خوبی طی دو سال اخیر به خصوص در ایام کرونا انجام داده است.

در ادامه این مراسم گروه همخوانی منتظران به اجرا پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات