خبرهای داغ:
همدان- معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: به همت استاندار و دولت مردمی که در مسیر حرکت به سوی ایران قوی توانستیم رتبه پنجم کشور را به دست آوریم.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۳۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن رضانیا در جشن بزرگ کرامت قلم که در اردوگاه فجر برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: عنوان کرامت قلم بسیار باارزش است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و حمایت‌های اصحاب رسانه در طول یک سال تشکیل دولت سیزدهم، نماینده عالی دولت را خیلی کمک کردید و شما به ما کمک کردید به مردم اطلاع دهیم که نگران آب شرب همدان هستیم، افزود: آب، مسئله اصلی این استان بود که ۴۰ درصد، پیشرفت این کار بوده و کسانی که در این استان مسئولیت داشتند اما عمل نکردند و امروز آنها مطالبه‌گر شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: با حمایت استاندار توانستیم حداقل با همه موانع در آب شرب همدان، ۵۰ درصد پیشرفت کار داشته باشیم.

وی ابراز کرد: در بحث مسکن هم پیگیر زمین برای طرح ملی مسکن هستیم در صورتی که مسئولین در دولت قبل پیگیری نکرده بودند.

رضانیا با اشاره به اینکه به همت استاندار و دولت مردمی که در مسیر حرکت به سوی ایران قوی توانستیم رتبه پنجم کشور را به دست آوریم، عنوان کرد: امروز در کشور دارای امنیت بالا هستیم و در اوج اجرای مردمی سازی عادلانه یارانه‌ها که مردم شاهد بودند که ظرف دو سه ماه اخیر همدان توانست به عنوان باثبات‌ترین استان شناخته شود و همه اینها به همت شما اصحاب رسانه اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: دولت و هیئت دولت ‌در چند روز آینده میهمان استان ما هستند شما اصحاب رسانه همچون قبل صدای انسجام و وحدت را در استان طنین‌انداز کنید و این صدا کمک می‌کند که منافغ مردم ما تامین شود و وقتی دولت انسجام مردمی و رسانه‌ای را احساس کرد اعتبار خوبی را برای استان تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات