خبرهای داغ:
همدان-سرهنگ پاسدار کریمی گفت: پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد؛ وحدت، بصیرت و هوشمندی ملت ایران را در حافظه تاریخی میهن اسلامی نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۸۸
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

سرهنگ پاسدار کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار کرد: پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد؛ که وحدت، بصیرت و هوشمندی ملت ایران را در حافظه تاریخی میهن اسلامی نشان می‌دهد یکی از شکوهمندترین جلوه‌های اقتدار و بصیرت ملت عظیم‌الشأن ایران به خصوص دلاور مردان گردان 153 قاسم ابن الحسن (ع) شهرستان تویسرکان در عرصه‌های رویارویی با جریان نفاق و مقابله سلحشورانه و عبرت‌آموز برابر گروهک منفور و تروریستی منافقین است که در تنگه چهارزبر تبلور پیدا کرد.

وی افزود: در نهایت بنا به تفسیر آیه «انک لباالمرصاد» گروهک منفور و تروریستی منافقین با سیلی محکم سلحشوران گردان حضرت قاسم و دیگر رزمندگان مدافع کشورمان و گرفتار شدن در کمینگاه الهی طومارشان در هم پیچیده شد که حماسه عملیات مرصاد در زمره این حقایق قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: عملیات غرورآفرین مرصاد که در پی تجاوز ارتش پوشالی و به اصطلاح آزادی‌بخش سازماندهی شده با عناصر منافقین کوردل و وابسته در روزهای پایان جنگ تحمیلی و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ به ایران اسلامی در جبهه غرب کشور در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ و با رمز مقدس «یا علی بن ابی طالب(ع)» انجام پذیرفت از وقایع و حوادث معنادار تاریخ دفاع مقدس هشت ساله به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: طی این عملیات، رزمندگان اسلام و فرزندان رشید و شجاع و ملت ایران با انهدام ماشین جنگی منافقین درسی بزرگ و ماندگار به خائنین به ملت و مملکت اسلامی و حامیان بعثی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان داد تا هیچ وقت خیال خام تجاوز به ایران اسلامی را در سرنپرورانند.

کریمی تصریح کرد: سپاه ناحیه تویسرکان ضمن گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و یاد و خاطره سردار شهید «حاج مهدی ملکی» فرمانده گردان ۱۵۳ تویسرکان و ۳۹ شهید والامقام این عملیات که روز تویسرکان نامگذاری شده و نشان از دلاورمردی‌های مردم غیور این شهرستان را دارد بنابراین برای گرامیداشت این حماسه بزرگ و یاد و خاطره شهدای مرصاد روز ۵ مرداد ساعت 18:30 در جوار مرقد حضرت حیقوق نبی (ع) با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرمان گردهم خواهیم آمد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات