خبرهای داغ:

برگزاری اردوی تفریحی_آموزشی فعالان مجازی شمسای شهرستان بهار

همدان-اردوی یک روزه تفریحی_آموزشی خواهران تلاشگر در عرصه جهاد تبیین (شمسا خواهران) شهرستان بهار در اردوگاه شهید قاسمی همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۴۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، اردوی تفریحی_آموزشی با حضور مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، معاونت مپتا و شمسا استان همراه با برگزاری کارگاه تولید محتوا، کلاس سواد رسانه و نشست صمیمانه در اردوگاه شهید قاسمی همدان برگزار شد.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این نشست با اشاره به فرا رسیدن سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد گفت: امروز ما تلاشگران در عرصه جهاد تبیین وظیفه داریم روایت کنیم تا برایمان روایت نکنند.

حسین ربیعی افزود: با روایتگری عملیات مرصاد، شهدای شاخص استان در عملیات مرصاد و جنایت منافقین را باید برجسته کنیم.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به حضور ریاست جمهوری در استان همدان، سعی کنیم با ایجاد موج مثبت از حضور رئیس جمهور در استان، مطالبات به حق مردم شهر بهار (مشکل آب، صنایع تبدیلی، کشاورزی و ... ) را در فضای مجازی مطالبه کنیم.

روزبهانی مسئول مپتا استان همدان نیز در کلاس سواد رسانه با اشاره به مبحث سواد رسانه به تاثیرات رسانه در ذهن و افکار اشاره کرد و در ادامه نیز کارگاه آموزشی تولید کلیپ با نرم افزار «کاین مستر» توسط مسئول تولید محتوا شمسا خواهران بهار برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار