همدان- سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان کشور در مراسم دیدار از دو خانواده شهید رسانه و ورزش نهاوند گفت: شهدای رسانه و ورزش الگوی قهرمانان ملی ما هستند و باید زندگی ورزشی آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۵۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، جواد خدابخشی در مراسم دیدار با خانواده شهیدان «رضا سوری» و «الله مراد نادری»، دو شهید رسانه و ورزش در روستا‌های وهمان و تکه که با حضور اعضای تیم ملی مربیان و کادر فنی در منزل شهید سوری برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا سلام گرم آقای حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس را خدمت شما خانواده محترم و گرامی شهدای رسانه و ورزش ابلاغ می‌کنم.

وی گفت: مدت یک هفته است در شهرستان نهاوند هفتمین اردوی آمادگی تیم ملی بوکس در رده نونهالان برپا شده است و یکی از برنامه‌های ما آشنایی نونهالان با خانواده شهدای ورزشکار است که خوشبختانه در نهاوند دو شهید رسانه و ورزشکار داریم که با این دو شهید بیشتر آشنا شدیم.

دبیر سابق هیات بوکس چهارمحال و بختیاری افزود: بهترین و بزرگ‌ترین و قهرمانان واقعی زندگی ما امثال شهید سوری و نادری‌ها شهدای ورزش و رسانه هستند که هر دو هم رسانه‌ای و هم فوتبالیست بوده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدای رسانه و ورزش الگوی قهرمانان ملی ما هستند و باید زندگی ورزشی آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار داشت: امروز همه ما ورزشکاران و مردم ایران مدیون رشادت‌های این شهدای عزیز هستیم و باید در همه کار‌های خود آنان را الگو قرار دهیم.

خدابخشی گفت: هجمه دشمنان انقلاب اسلامی بر روی نونهالان و نوجوانان ما است که با اقدامات مناسب فرهنگی و ورزشی می‌توانیم شیطنت‌های آن‌ها را خنثی کنیم.

وی افزود: در نقاط مختلف کشور هفت مرحله اردو برگزار کردیم که در شهرستان نهاوند بچه‌ها شرایط روحی خوبی دارند و رسانه‌ها هم به خوبی از ما حمایت کرده‌اند و دیدار با خانواده شهدای ورزش و رسانه نیز قبل از اعزام به مسابقات آسیایی بحرین تاثیر خوبی در روحیه بوکسور‌های نونهال ما دارد.

ملی‌پوش سابق بوکس کشورمان تصریح کرد: در این برنامه فرهنگی ورزشی که به مناسبت هفته خبرنگار در نهاوند بود به نمایندگی از دو شهید رسانه وورزش کادر فنی و تعدادی از اعضای تیم ملی بر سر مزار شهید سوری در روستای وهمان زادگاه شهید حاضر شدند و سپس به دیدار پدر و مادر ذاین شهید رفتیم و ضمن اهدا لوح تقدیر رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی به توصیه آن‌ها توجه کردیم.

*برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس رده سنی نونهالال کشور به میزبانی نهاوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در ادامه مراسم گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس رده سنی نونهالال کشور به مدت ۱۱ روز و با حضور ۲۶ بوکسور ملی پوش  به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد.

سلیمان جوانمردی اظهار داشت: در این اردو سهند نجفی از آذربایجان غربی، اشکان هاشمی از تهران، سام صادقی از توابع تهران، محمدصالح مصباحی، یاور سبزعلی و مهدی روزبهانی از لرستان، محمدپارسا متولیان سری، حسین سعیدی دامی و ماهان ساجدی از مازندران، محمدجواد ابراهیمی شاد، محمدامین حسین‌زاده و آرین نظامی‌وند از گیلان و کمیل کهن‌پور، دانیال ساعدی، امیرمحمد رستم‌پور و امیرحسین قربانی از گلستان نفرات دعوت شده فدراسیون برای این اردوی تیم ملی هستند.

وی گفت: امیرمحمد خدابخش‌لو از فارس، امیرمحمد سلطانی از اصفهان، سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ابوالفضل علی از قم، محمد کریمی و امیررضا باقری از کرمانشاه و محمدامین زوار، امیر قمری، علی رفیعی میرزا و مسیحا مرادبیگی از همدان دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بوکس هستند که هدایت بوکسور‌های تیم ملی در این اردوی آماده سازی برعهده سینا بلانش به عنوان سرمربی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان کشور جناب آقای جواد خدابخشی است که یکی از بوکسور‌های اخلاق‌مدار و قهرمان اسبق ملی کشورمان است که در حرکتی ارزشمند از دو شهید رسانه و‌ورزش نهاوند شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری تقدیر کرد.

وی گفت: این حرکت فرهنگی ورزشی با هماهنگی و همکاری  بسیج رسانه هیات بوکس نهاوند بنیاد شهید و امور ایثارگران  و اداره ورزش و جوانان و سپاه نهاوند با هماری اعضا و کادر فنی تیم ملی به صورت سرزده انجام شد که مورد استقبال دو خانواده شهید قرار گرفت.

مسئول بسیج رسانه نهاوند نیز گفت: حضور جمعی از  رسانه‌ها و اعضا و‌کادر ملی بوکس نونهالان  در منزل این دو شهید که  از خانواده‌های ورزشکار و رسانه هستند موجب خوشحالی آن‌ها شد.

علی سهرابی اظهار داشت: یکی از اقدامات فرهنگی و ورزشی و ارزشمند بسیج رسانه در سال‌های اخیر  معرفی الگو‌های  فرهنگی و ورزشی  مناسب و معتقد به انقلاب و ولایت به نسل جدید می‌باشد که شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری دو نفر از شهدای رسانه و ورزش نهاوند هستند که در سنین جوانی به درجه رفیع شهادت نائل امدند.

وی گفت: دو روستای «وهمان» و «تکه» از توابع بخش مرکزی نهاوند دارای دو شهید رسانه‌ای و فوتبالیست هستند که شهید «رضا سوری» اهل روستای «وهمان» خبرنگار مجلات و تصویربردار عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سانحه سقوط هواپیما سی ۱۳۰ در ۱۵ آذر سال ۱۳۸۴ در تهران به شهادت رسید.

مسئول بسیج رسانه نهاوند تصریح کرد: همچنین شهید «اله مراد نادری» یکی  از اهالی روستای «تکه» نهاوند و شاغل در صداوسیمای تهران بود که با لبیک گفتن به ندای حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جبهه قصر شیرین در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ پس از به هلاکت رساندن ۲۶ نفر از بعثی‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این شهید علاقه زیادی به عکاسی و رشته ورزشی فوتبال داشت.

در پایان این مراسم ضمن قرائت پیام تبریک هفته خبرنگار به این دو خانواده شهید رسانه دو لوح تقدیر نیز به خانواده آنان اهدا شد.

شهدای رسانه و ورزش الگوی قهرمانان ملی ما هستند

شهدای رسانه و ورزش الگوی قهرمانان ملی ما هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات