معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید برگزار می‌کند:

سومین دوره کارگاه آموزش مهارت‌های چند رسانه‌ای

معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید سومین دوره آموزش مهارت‌های چند رسانه‌ای را به صورت مجازی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۸۰
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سومین دوره کارگاه آموزش مهارت‌های چند رسانه‌ای ویژه مسئولین رسانه وفضای مجازی کانون‌های بسیج اساتید سراسر کشور در مردادماه آغاز شد.

در این دوره که در ادامه دو دوره قبلی یعنی آموزش خبر نویسی و سواد رسانه و آموزش مقدماتی کار با نرم‌افزار فتوشاپ برگزار شده است، با حضور اساتید مجرب به موضوعاتی چون آموزش مقدماتی کلیپ‌سازی، شناخت و مدیریت افکار عمومی و تحلیل و تفسیر خبر پرداخته شده است.

سومین دوره کارگاه آموزش مهارت‌های چند رسانه‌ای

این دوره در 18 جلسه روزهای دوشنبه از ساعت 8 الی 10 و روزهای سه شنبه 16 الی 18 به صورت وبیناری برگزار می‌شود. رضا واعظی مسئول سابق بسیج اساتید دانشگاه صدا و سیما و مصطفی شفیعی گرافیست و مدرس دوره‌های تخصصی گرافیک از اساتید این دوره هستند.

معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای مهارت‌های کاربردی مسئولان و رابطان فضای مجازی و رسانه کانون‌های نهضت استادی بسیج در سراسر کشور عنوان کرده است.

گفتنی است اولین جلسه این دوره با عنوان آموزش مقدماتی کلیپ سازی و با حضور مصطفی شفیعی روز سه‌شنبه 4 مرداد 1401 برگزار شد. در این کلاس نرم‌افزارهای کاربردی برای کلیپ سازی معرفی شده و شرکت‌کنندگان با محیط نرم افزارهای ادوبی، پریمیر ، نرم افزار ادوبی آدیشن، نرم افزار اِنکودر و افتر افکت آشنا شدند.

انتهای خبر/

 



 
ارسال نظرات
آخرین اخبار