امام جمعه قرچک:

انسان وقتی از اخلاق دورشود ابزار دشمن و ابزار شیطان، می‌شود

امام جمعه قرچک گفت: آنچه در دین مبین اسلام به ما دستور داده شده همه عوامل منشاء خیرات و عامل اصلی سعادت و عاقبت بخیری بشریت است.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۴۸
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

 

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهارداشت: در این هفته به صورت ویژه احساس تکلیف نسبت به این ارزش بی نظیر که منشاء جمعی فضائل است و برعکس بی عفتی و بی حجابی منشاء همه رذایل است می‌پردازیم   آنچه در دین مبین اسلام به ما دستور داده شده همه عوامل  منشاء خیرات و عامل اصلی سعادت و عاقبت بخیری بشریت است.

وی گفت: همه آنچه که دستور داده شد به نفع انسان است اگر قدری با معرفت و بصیرت و آثار و تبعات توجه به ارزش ها مخصوصاً عفاف و حجاب را بدانیم همه خانواده ها به سرعت و اشتیاق استقبال می‌کنند کسی سر باز نمیزند.

  وی افزود: خدای رحمان در سوره یونس آیه ۱۰۸ می‌فرماید:اگر هدایت یابند به نفع خودشان ،اگر گمراه  گردند  به زیان خودشان است، اما چه بهتر با رعایت تقوا با رعایت طهارت و پرهیز از گناه و پیشگیری از هرگونه حوادث تلخ و ناهنجاری های زندگی محبوبیت خداوند را شامل حال خودشان کنند، کسی که پاک باشد خدا با اوست.

اسماعیلی بیان کرد:  در بیست و یکم تیرماه دوران خفقان قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب رضاخانی رخ داد دشمن می دانست بااین حرکت می‌تواند به اهدافش برسد و یک یک خواسته های خود را عملی کند ،چون انسان وقتی شخصیتش خرد و شیطانی بشود ، وقتی از اخلاق دور بشود ،این انسان غیرتش می‌میرد، عزتش می‌میرد، استقلال ندارد ،اختیار ندارد، ابزار دشمن و ابزار شیطان می‌شود.

امام جمعه قرچک تصريح کرد:  شما زن مسلمان و شیعه در این بخش میدان دار اولیه و اصلی هستید در این جهاد بزرگ باید فرهنگسازی کنید آنقدر زنان محجبه ما و حجاب آنها و چادر آنها ارزش دارد که مراجع عظام چادر را مقدس تر از عبای پیامبر دانسته اند.

وی افزود:  اگر این حریم نباشد حرمت ها شکسته میشود،   در این موقعیت و شرایطی که دشمن با همه وجود دسیسه اش به این است که بر ارزش ها حمله کند تا همه ی فضائل بمیرد و اگر فضائل بمیرد او به نتیجه می‌رسد، بیاییم همه‌مان دست به دست هم بدهیم در مقابل این حمله صهیونیست ها و استکبار که هدفمند هم است بایستیم، همه موظفیم ،شبکه های اجتماعی و شهروندان عزیز ،رسانه ها  و مطبوعات صاحب نظران و نخبگان قوای امنيتي  ،اطلاعاتی و قضایی همه مسئولان و مدیران فروشگاه ها آرایشگاه ها و اماکن عمومی اعم از بیمارستان ها مطب ها دارو خانه ها بازار و اصناف و اتحادیه ها ،همه ما موظفیم اگر در این راه جهاد نکنیم ، نمی توانیم خود را شیعه بدانیم.

 اسماعیلی خاطر نشان کرد: امروز آنانی که غبطه می خورند ، حسرت می خورند کاش با امیرالمومنین و در رکاب پیغمبر بودند کاش در رکاب حسنین، بودند امروز هم می‌توانند شیعه عامل باشند و در میدان مبارزه با این ضد ارزش در مواجهه با نقشه‌های دشمنان سهیم باشند.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار