برگزاری سلسله نشست‌های پیشگیری از آسیب های اجتماعی درپایگاههای مقاومت تنگستان

سلسله نشست‌های تخصصی علل و عوامل بوجود آمدن معضلات اجتماعی توسط مدیریت اجتماعی در پایگاههای مقاومت بسیج تنگستان برگزار می شود
کد خبر: ۹۴۴۷۵۶۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سلسله نشست‌های تخصصی علل و عوامل بوجود آمدن معضلات اجتماعی با موضوع خانواده و فضای مجازی  توسط مدیریت اجتماعی در پایگاههای مقاومت بسیج تنگستان برگزار می شود .

سرهنگ امیدراستگو مدیریت اجتماعی سپاه امام علی (ع)تنگستان با اشاره به اجرای این نشست ها درپایگاههای مقاومت افزود:در هر جامعه شهري حضور و نمود آسیبهاي اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، زنان بی سرپرست و بدسرپرست، کودکان فرار، کار و خیابانی، خشونت ،آسیل های فضای مجازی و... یکی از واقعیت هاي اجتماعی می باشد و هیچ جامعه اي را نمیتوان به دور از این گونه آسیبهاي اجتماعی متصور شد ولی آنچه در برخورد با این مسائل اهمیت دارد نخست شناخت علمی ریشه هاي اجتماعی آن است و دوم شیوه برخورد و مدیریت آنها است.

مدیراجتماعی سپاه تنگستان با اشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی تصریح کرد:مدیریت آسیب ها در مراحل پیشگیري، کنترل، درمان و کاهش آن حائز اهمیت است، شرط انجام یک برنامه موفق در برخورد با آسیب هاي اجتماعی شناخت علمی و کارشناسانه می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات