خبرهای داغ:

همدان مهد حکیمان و فرزانگان است

رئیس جمهور گفت: استان همدان مهد حکیمان بسیاری است و نه فقط استان بلکه کشور و جهان اسلام در پرتو شخصیت ارزشمند آنها همواره فیض برده و حضورشان در مقاطع مختلف تاریخی تاثیرگذار بوده است.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۰۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

همدان مهد حکیمان و فرزانگان است

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه در آغاز سی امین سفر استانی خود در فرودگاه همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همدان استانی تاریخی و تمدنی است و یادآور رشادت 8 هزار شهید استان همدان و بیش از ۲۷ هزار جانباز و  ایثارگر بوده و برای بنده و دولت باعث افتخار است که به خانواده معزز شهدا و ایثارگاران استان عرض ادب و احترام کنیم.

وی ادامه داد: استان همدان مهد حکیمان، عالمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است و نه فقط استان بلکه کشور و جهان اسلام در پرتو شخصیت ارزشمند آنها همواره فیض برده و حضورشان در مقاطع مختلف تاریخی تاثیرگذار بوده است.

رییس جمهور افزود: ظرفیت استان همدان زیاد است یکی از آنها که همدان را نماد کرده، کشاورزی، گردشگری و شرایط معدنی استان است که همدان را دارای ظرفیت های قابل توجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها با موانع و مشکلات مواجه است از ظرفیت نیروی کارآمد و جوان تحصیلکرده که در استان همدان داریم بسیاری از این مشکلات قابل حل است.

رئیسی با بیان اینکه بررسی های لازم در تهران و استان انجام شده و نظر امام جمعه، استاندار، نمایندگان مردم در خانه ملت، مسئولان، علما و کارشناسان گرفته شده است ابراز امیدواری کرد: جمع بندی برای سفر انجام شده تا در شورای اداری مصوبات سفر را به اطلاع رسانه ها و مردم برسانیم.

وی اظهار داشت: سفر به استان همدان کوتاه و یک روزه است و امکان سفر به همه شهرستان ها نیست و در سفرهای بعدی وظیفه دارم به مردم سایر نقاط استان همدان سر بزنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات