خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز:

5 سری جهیزیه به نوعروس‌ها در نطنز اهدا شد

فرمانده سپاه ناحیه نطنز از توزیع پنج سری جهیزیه در ایام عید غدیر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۰۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز در اهدای جهیزیه به نوعروسان این شهرستان، اظهار کرد: خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در پایین آمدن سن ازدواج جوانان دارند، پس باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه، گاهی توقع‌ خانواده‌ها بیشتر از جوانی است که می‌خواهند تشکیل زندگی دهند، لذا با حمایت از جوانان عزیز و برگزاری  کارگاه‌های آموزشی مفید و موثری برای همه رده‌های سنی می توان این مشکلات را حل نمود.

وی افزود: مشکلات اقتصادی همواره وجود دارند، ولی در صورت همراه و همدل بودن والدین با جوانان می‌توان بسترهای ازدواج آنها را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه با هدف محرومیت‌زدایی و نهادینه‌سازی فرهنگ ازدواج آسان، سپاه به مبحث اهدای جهیزیه وارد شده است، گفت: در‌این‌راستا 5 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود، که ارزش نقدی هرکدام از آنها 350 میلیون ریال برآورده شده است.

وی با بیان اینکه، هر جهیزیه شامل هشت قلم کالای ضروری برای آغاز زندگی مشترک است، ادامه داد: با تلاش معاونت بسیج سازندگی همه اقلام خریداری شده، تولید داخلی هستند، که ازاین‌رهگذر نیز درصدد هستیم، فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را نیز در جامعه نهادینه کنیم.

شبانی زاده به تهیه اقلامی همچون فرش، اجاق گاز، ماشین لباسشویی ، ظروف آشپزخانه و ... اشاره کرد و گفت: همه این اقلام به جوانان تحویل داده شده است، تا زندگی مشترک خود را بدون تعلل آغاز کنند.

وی ضمن قدردانی از خیران و مردم نیک‌اندیش شهرستان، اظهار کرد: مردم مومن و متدین شهرستان نطنز همواره در انجام کارهای نیک پیشگام هستند و از هیچ‌گونه تلاشی برای رفع مشکلات فروگذار نیستند، که امیدوار هستیم این روحیه برای رفع مشکل ازدواج جوانان روزبه‌روز بسط پیدا کند

ارسال نظرات