خبرهای داغ:
همدان- وزیر آموزش و پرورش، معاون وزیر بهداشت و معاون وزیر راه و مسئولین شهرستان نهاوند از بیمارستان شهید آیت الله قدوسی، محل ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش و محور برزول_فارسبان در شهرستان نهاوند بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۳۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، دکتر رحیمی معاون منابع انسانی وزیر بهداشت و معاون وزیر راه و مسئولین شهرستان نهاوند از بیمارستان شهید آیت الله قدوسی، محل ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش و محور برزول_فارسبان در شهرستان نهاوند بازدید کردند.

تجهیز نبودن این بیمارستان و نداشتن سیستم سرمایشی به همراه رفع نشدن نقایص زمان افتتاح از مهم‌ترین مشکلات این مرکز بهداشتی درمانی پس از ۵ سال از زمان افتتاح است که معاون وزیر قول مساعد برای رفع مشکلات سیستم‌های فنی و نقایص بیمارستان قدوسی، تامین پزشک عمومی و تبدیل وضعیت شرکتی‌ها پس از این سفر خبر داد.

وزیر آموزش و‌ پرورش در بازدید از ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش نهاوند که ۱۵سال است بدون اعتبار و بلاتکلیف رها و محل بزهکاری اجتماعی و‌ مشکلات برای اهالی شهرک حیدری شده است، وعده تعیین تکلیف این ساختمان را داد.

پروژه برزول_فارسبان نیز به دلیل نبود اعتبارات دو سال است که تعطیل شده، همچنین راه‌های نهاوند و مشکلات موجود آن از جمله حادثه خیزی، تاریکی، نداشتن شانه خاکی و عرض کم و پروژه‌های نیمه کاره و بدون اعتبار این حوزه از مهم‌ترین چالش‌های حوزه راه در شهرستان است که روزانه شاهد تصادف‌های منجر به فوت و برجای گذاشتن خسارت در این محورها هستیم کعمورد بازدید معاون وزیر راه قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات