معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار گفت: در طول دوران انقلاب اسلامی و تاریخ دفاع مقدس روزها و رخدادهایی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور وجود دارد که موجب غرور یک ملت می شود و روز ۵ مردادماه، از آن روزهای غرورانگیز است.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۹۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

سرگرد پاسدار داود میرگل، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چابهار در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، ضمنگرامیداشت سالروز عملیات مرصاد اظهار داشت: پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، یاد آور شکست توطئه دشمنان و منافقان کوردلی است که به تصور ضعف قدرت نظامی ایران پس از پایان جنگ تحمیلی و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اقدام به انجام عملیات مذبوحانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و در نهایت بنا به تفسیر آیه "انک لبالمرصاد...." با سیلی محکم مدافعان کشور و گرفتار شدن در کمینگاه الهی، طومارشان در هم پیچیده شد.

وی ادامه داد : این عملیات غرور آفرین و درس‌آموز که با فرماندهی و هدایت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی اجرا شد، محاسبات دشمنان را در تحلیل و تفسیر آمادگی، همدلی و انسجام مردم و نیروهای مسلح در مواجهه با هرگونه تهدیدی به هم ریخت.

سرگرد میرگل تصریح کرد: با وجودی که تمام محاسبات منافقین در عملیات فروغ جاویدان حکایت از پیشروی سریع شان به تهران داشت، اما اقدام به موقع نیروهای خودی باعث شد یک شکست در کارنامه رژیم بعث و منافقین ثبت شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه چابهار ادامه داد: در حالی که دشمن سناریوهای ۴۰ ساله و تهدیدات سیاسی، اقتصادی و نظامی را علیه ما اعمال کرده اما کشور ایران امن ترین کشور منطقه است و بزرگترین پایگاه مردمی جهان متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است که این اقتدار به پشتوانه مردمی است که معتقد به ایستادگی در مقابل تهاجمات دشمن هستند.

ارسال نظرات