فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی است/ دشمن پایه‌های تمدن اسلامی را هدف قرار داده است

سردار زارع کمالی گفت: به فرموده رهبری امروز در مقابل جنگ ترکیبی دشمن قرار که یکی از راهکارهای مقابله با آن، جهاد تبیین و بصیرت افزایی است.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۳۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در نشست نهضت فعالان جمعیت در آستان امامزاده جعفر یزد با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری مقابله با جنگ ترکیبی دشمن از وظایف ما است، جهاد تبیین را یکی از راه‌های مقابله با این جنگ دانست و گفت: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تذکر داده‌اند و متأسفانه شاید بی‌تفاوت از کنار آن گذشتیم.

وی با تأکید بر جهاد تبیین و بحث بصیرت افزایی ادامه داد: مقام معظم رهبری سال قبل به‌صراحت فرموده‌اند که جهاد تبیین یک فریضه قانونی، عینی و همگانی است و بر همگان است که این جهاد را انجام دهند، و زمانی که ولی‌فقیه جامعه بحثی را فریضه اعلام می‌کنند وظیفه ما در مقابل آن مشخص است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بابیان اینکه باید همانند پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت سربازان ولی‌فقیه در میدان باشند تا نیازی به حضور فرمانده در میدان نباشد، تصریح کرد: زمانی که امام خمینی(ه) جنگ سخت را اعلام کردند رزمندگان اسلام از زن، مرد و پیر و جوان در میدان حاضر شدند و در جبهه حضور پیدا کردند و در شرایط فعلی نیز باید در جنگ ترکیبی دشمن و مقابله با آن همه در میدان حاضر باشیم.

زارع کمالی عنوان کرد: مهم‌ترین ویژگی رزمنده در هر میدان این است که میدان جنگ، دشمن و هدف دشمن را بشناسد و به‌موقع در میدان حضور پیدا کند کاری که رزمندگان اسلام در زمان دفاع مقدس انجام دادند و به فرمان امام خمینی(ه) در هر زمینه‌ای از جنگ سخت که در مقابل استکبار قرار داشتیم، لبیک گفتند.

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: در آن زمان همه دست‌به‌دست هم دادند تا این انقلاب نوپا حفظ شود و در هشت سال دفاع مقدس تنها رژیم بعث درمقابل ما وجود نداشت، دشمن با تمام تجهیزات و امکانات در مقابل ما بود و ما با دست خالی مقابل این تجهیزات ایستادیم، و حضور در میدان حتی با دست خالی حتی اگر دشمن تمام تجهیزات و امکانات را با خود همراه کرده باشد پیروزی با مؤمنان و مسلمانان است به‌شرط آنکه با اخلاص باشیم و گوش به فرمان ولی امر وارد میدان شویم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه به فرموده رهبری امروز در مقابل جنگ ترکیبی، افکار و شناختی دشمن قرار دادیم، گفت: یکی از راهکارهای مقابله، جهاد تبیین و بصیرت افزایی است که باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیریم.

زارع کمالی با اشاره به فرموده رهبری در گام دوم انقلاب، هدف از انقلاب اسلامی را، ایجاد تمدن اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت: در ایجاد این تمدن در زمینه سخت‌افزاری که شامل علم و صنعت است خوب عمل کردیم اما در زمینه نرم افزاری که مربوط به سبک زندگی، خانواده ، کسب و کار و روابط اجتماعی هست، خوب عمل نکردیم.

وی خانواده اسلامی، آموزش و الگوها را سه پایه اساسی تمدن اسلامی دانست و افزود: دشمن در این زمینه‌ها مشغول فعالیت است به گونه‌ای که با کنترل جمعیت در دهه 70 و 80، که دشمن هم در اوج تحریم‌های اقتصادی به کمک ما آمده بود کارمان به اینجا رسیده است، هدف قرار گرفتن جایگاه مادر در خانواده، رشد طلاق، بحث فرزندآوری و جایگزین شدن آن با حیوان پروری، وضعیت مهد کودک‌ها و تبدیل شدن آن به مهد رقص و آواز و عوض شدن جای شهید و جلاد نمونه‌های کار دشمن است.

زارع کمالی با بیان اینکه نگران وضعیت جامعه هستیم اما ناامید نیستیم، جهاد امیدآفرینی را یکی از جهادها خواند و تصریح کرد: با توجه به مؤلفه‌های قدرت، ایران از هفت مؤلفه‌ بین‌المللی در چهار مؤلفه در جایگاه بالا و زیر ده قرار دارد که بیانگر این است که هر جا گوش به فرمان ولی امر بودیم موفق شدیم و وضعیت بسیار خوبی داریم.

وی یادآور شد: ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه از اهداف دشمن است که اگر در این زمینه بتواند به هدف خود برسد اهداف و سنگرهای دیگر را نیز تصرف می‌کند بااین‌حال باید در خصوص وضعیت جمعیت، سبک زندگی و پایه‌های تمدن اسلامی نگران باشیم و چنانچه بخواهیم با ایجاد تمدن اسلامی زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم باید تلاش کنیم.

ارسال نظرات