خبرهای داغ:

آیین افتتاح طرح توسعه شرکت دانه‌های غرب نهاوند

همدان- محصولات تولیدی خوراک آماده دام طیور و آبزیان کنسانتره دامی و طیور با حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۴۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محصولات تولیدی خوراک آماده دام طیور و آبزیان کنسانتره دامی و طیور با حضور ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این پروژه در سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده و در حال حاضر اشتغال ۱۰۰ نفر مستقیم و ۳۰۰ نفر غیر مستقیم با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریال را به همراه دارد.

شرکت دانه‌های غرب نهاوند با بیش از چهار دهه فعالیت در عرصه تولید و توزیع خوراک و کنسانتره دام و طیور شرکت دانه‌های غرب نهاوند یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت دام و طیور در غرب کشور است.

این شرکت با ارزیابی تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته‌های نو به وجود آمده در صنعت فرآوری خوراک دام و طیور و آبزیان اقدام به احداث یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین خطوط تولید و فرآوری خوراک آماده کنسانتره و مکمل‌های ریز مغذی برای گروه‌های مختلف دام و طیور و آبزیان در استان همدان و شهرستان نهاوند کرد. شرکت دانه های غرب نهاوند با تکیه بر دانش بومی و متخصصین مجرب تغذیه دام و طیور کشور و نیز با استفاده از فناوری‌ها و دستگاه‌های روز دنیا اقدام به توسعه و تولید ریمیکس‌های معدنی و ویتامین‌ها و کنسانتره‌های مختلف در استانداردهای جهانی و بر اساس نیازهای مناطق مختلف کشور برای نیل به حداکثر راندمان تولید در مزارع پرورش دام و طیور و آبزیان کشور کرده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات