خبرهای داغ:
حجت الاسلام تویسرکانی در نشست مشترک جهاد تبیین و شیوه های پاسخگویی به شبهات:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: زندگی حضرت سیّدالشهدا(ع) به چند بخش تقسیم می‌شود و هر بخش آن دارای نکات بسیار مهمی برای تبیین است اما تابحال بیشتر به ده روز آخر عمر ایشان پرداخته شده است.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۵۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در نشست مشترک جهاد تبیین و نحوه پاسخگویی به شبهات گفت: زندگی حضرت سیّدالشهدا(ع) به چند بخش تقسیم می‌شود و هر بخش آن دارای نکات بسیار مهمی برای تبیین است اما تابحال بیشتر به ده روز آخر عمر ایشان پرداخته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج افزود: نقطه عطف و اوج زندگی امام‌ حسین(ع) از دوران خلافت یزید تا شهادت ایشان در محرم سال ۶۱ است.
زندگی و شهادت امام حسین(ع) دارای نکاتی برای تبیین و مقابله با جنگ شناختی دشمن است

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون یادآور شد: داستان زندگی امام حسین(ع) با شهادت نیز تمام نمی‌شود و مرحله نهضت شروع می‌شود که پس از شهادت تا ظهور حضرت حجت(ارواحنافداه)، تحلیل اربعین بعد از شهادت، انقلاب اسلامی ایران، جریان مردم یمن، درگیری‌های مردم فلسطین و رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان و انصار الله و جریان سوریه و همچنین تمامی حرکت‌های آزادی‌بخش، همه بعد از شهادت امام تبیین می گردد.

ارسال نظرات