«اسماعیلی» فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل اوقاف بوشهر شد

«حسین اسماعلی» با حکم مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر برای مدت ۲ سال به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت ابرار اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۷۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمزه امین نژاد فرمانده قبلی این پایگاه مقاومت، دی ماه سال گذشته به عنوان بخشدار آب پخش شهرستان دشتستان منصوب شده بود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت این اداره کل، گفت: تاریخ چهل و سه ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد تشکیل بسیج، بهترین ابتکار امام خمینی (ره) بود چرا که تاکنون هر اتفاقی برای نظام اسلامی افتاده است تا زمانی که بسیج به آن ورود نکرده است آن مشکل حل و برطرف نشده است بنابراین لازم است بسیج در تمام بدنه نظام اسلامی گسترش پیدا کند.
حجت الاسلام محمّد رضا اسماعیل پور اظهار کرد: اگر امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اهتزاز درآمده است و موفقیت‌های گوناگون در عرصه‌های مختلف نصیب ملّت ایران شده است همگی مرهون وجود بسیج و تفکر بسیجی در کشور است.
وی تصریح کرد: قرارداد‌هایی که امروز جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های مختلف امضا می‌کند و تبادلات اقتصادی که انجام می‌شود همگی برگرفته از برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و تفکر بسیجی است.

«اسماعیلی» فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل اوقاف بوشهر شد

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر تفکر بسیجی در اداره‌ای ورود پیدا کرد مردم از آن اداره و عملکردش و از حاکمیت، راضی می‌شوند ولی اگر خلاف این موضوع باشد مردم از آن اداره، ناراضی بیرون می‌آیند.

«اسماعیلی» فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل اوقاف بوشهر شد

مدیر کل اوقاف استان بوشهر یادآور شد: امروز کشور و نظام اسلامی ما به واسطه خون شهدا دارای برکاتی است که اگر تفکر بسیجی در آن حاکم نباشد این موضوع به نوعی ظلم به خون شهدا و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
حجت الاسلام اسماعلی در ادامه با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: بزرگ‌ترین هدف امام حسین علیه السلام از قیام عاشورا، زنده کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود.
وی افزود: امروز اگر ما می‌خواهیم اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود لازم است تفکر بسیجی در جامعه بیش از گذشته ترویج شود.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر نیز در این آیین با اشاره به لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه گفت: هنجارشکنی در زمینه عفاف و حجاب در سطح کشور به هیچ وجه قابل پذیرش و قابل قبول نیست چرا که رعایت قوانین کشور بر همه لازم است.
عبدالله اسکندری اظهار کرد: آن چه که امروز در زمینه عفاف و حجاب لازم است از سمت مردم و مسئولان و متولیان ارشاد فرهنگی و اجتماعی کشور با دقت بیشتری انجام شود شیوه برخوردی در انجام امر به معروف و نهی از منکر و برخورد با پدیده شوم بدحجابی و بی حجابی است.

«اسماعیلی» فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل اوقاف بوشهر شد

وی افزود: همه مسئولان لازم است در این زمینه دقت کنند تا در این زمینه اظهار نظری نکنند که از آن، تلقی بازی در زمین دشمن شود و خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های معاند فراهم شود.
این مقام مسئول یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه واجب و انجام اقدامات فرهنگی دو مقوله‌ای هستند که انجام آن‌ها در مقابله با پدیده بدحجابی و بی حجابی بسیار مؤثر است.
مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر در پایان اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه را مؤثر در جامعه عنوان کرد و گفت: اوقاف از نهاد‌های انقلابی است که با اقداماتی که در دستور کار دارد به ویژه اقدامات قرآنی و توزیع بسته‌های معیشتی در سال‌های اخیر، توانسته است به وضعیت فعلی کشور کمک زیادی کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار