خبرهای داغ:
همایش خانوادگی بصیرتی گردان های ۱۱۵،۱۱۶،۱۱۷امام حسین علیه السلام به میزبانی گردان آران وبیدگل در امامزاده هلال بن علی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۹۷۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر امام حسین علیه السلام همایش خانوادگی بصیرتی گردان های ۱۱۵،۱۱۶،۱۱۷امام حسین علیه السلام به میزبانی گردان آران وبیدگل در امامزاده هلال بن علی برگزار شد.

حجت الاسلام رئیسیان در این همایش ضمن تجلیل از خانواده محترم پایوران به مباحثی در خصوص عید غدیر پرداخت و از کلیه حاضران خواست اطلاعات خود را در خصوص غدیر بالا ببرند ونگذارند که شبهات وانحرافات غدیر را به فراموشی بسپارد چون اگر غدیر فراموش شود محرم وعاشورا دوباره تکرار خواهد شد.

نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین(علیه السلام) در ادامه با توجه به در پیش بودن دهه اول محرم مطالبی در خصوص واقعه عاشورا ارائه نمود وافزود ما باید تحت هر شرایطی روضه امام حسین علیه السلام را برپا کنیم چون این روضه معامله با خداست

وی افزود گاهی به واسطه یک ذکر مصیبت ویک مطلب اخلاقی جرقه ای در انسان زده می شود که می تواند شخص را متحول نماید.

لازم به ذکر است در ابتدای این برنامه فرمانده گردان ۱۱۷آران و بیدگل ضمن خیرمقدم به حاضران گزارشی در خصوص برنامه های این گردان ها ارائه نمود وسپس فرمانده گردان ۱۱۶راوند به ذکر مصیبت پرداخت ودر انتها هدایایی به رسم یادبود تقدیم خانواده های حاضر اهدا گردید.

یادآور می شود عزیزان شرکت کننده در پایان از موزه دفاع مقدس امامزاده هلال بازدید نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها