با پایان مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی استان خراسان رضوی ، فرنگی کاران باشگاه مقاومت بوشهر 3 مدال این مسابقات را از آن خود کردند.
کد خبر: ۹۴۴۷۹۸۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در این دوره از مسابقات ۸۵ نفر از دانش آموزان سراسر کشور با یکدیگر در دو بخش کشتی فرنگی و آزاد رقابت کردند و تیم کشتی فرنگی باشگاه مقاومت بوشهر موفق به کسب ۳ مدال شدند.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: چهار کشتی گیر از باشگاه مقاومت بوشهر به مسابقات کشتی نوجوانان دانش آموزی کشور اعزام شدند که با تلاش‌های بی وقفه کشتی‌گیران و مربی تیم مقاومت، سه مدال رنگارنگ، در سه وزن مختلف، ۱ طلا و ۲ برنز، در پایان این مسابقات برای استان بوشهر بود.

فرزین افزود: علی دزفولی نژاد در وزن ۶۰ کیلو گرم با کسب مقام اول، مدال طلا را از آن خود کرد و محمد حسن مظرفی در وزن ۵۵ کیلو گرم و ابوالفضل شاهینی در وزن ۶۵ کیلو گرم موفق به کسب مقام سوم و به مدال برنز این مسابقات رسیدند.

روح الله فرزین با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی مربی و کادر فنی تیم مقاومت گفت: با تلاش‌های مربی و کادر فنی همراه تیم مقاومت توانسته عنوان پنجمی کشور را در این مسابقات به خود اختصاص دهد که این اتفاق برای اولین بار برای استان ما رقم خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات